  • Data: 2012-06-17 18:48:47
    Temat: Re: Pompa wiatrowa - jaka przekładnia?
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Tyle co napisałem, to pamiętam z fizyki w podstawówce.
    > Gdybym się uczył o przekładniach, to potrafiłbym napisać więcej na temat.
    > (a śruba co nie ma gwintu na całej długości, to mogłaby być hitem internetu
    > :-) )
    >
    > Może podpowiedz mu jak pokonać moment startowy tej przekładni,
    > czy zapewnić w miarę stałe obroty wejściowe. Może jakieś sprzęgło dodać
    > albo regulację ustwienia łopatek wirnika itd
    > (to już znalazłem w sieci, bo nie pamiętam żebym sie tego uczył)

    Ty mu podpowiedz. Dostatecznie dużo już mu podpowiedziałem. W zasadzie to
    dostał wszystkie informacje jak zrobić połączenie wiatraka z pompą. Zrób sobie
    ustawienie mózgu. Nie dość że nic nie wiesz w tym temacie to wymyślasz jakieś
    cuda niewidy. Tak jak bym z nowoczesnym studentem gadał. Oni też nic nie
    wiedzą. A nie wyrzucają ich tylko dlatego że by trzeba było pozamykać wyższe
    szkoły. Bo tych co czegoś się chcą nauczyć taniej by wyszło za granicę na
    studia wysyłać. " śruba co nie ma gwintu na całej długości" . To niusy, tutaj
    nie wiadomo kto jest po drugiej stronie. Ale po takim opisie jak ktoś pójdzie
    do sklepu ze śrubami. To nawet jak nigdy śruby nie widział to będzie wiedział
    o co chodzi. Mądry za taki opis się nie obrazi. Ale głupi będzie się z niego
    śmiał. Tylko dlatego żeby odwrócić uwagę od swojej niewiedzy graniczącej z
    głupotą.