  • 1. Data: 2010-09-24 18:53:43
    Temat: Pomoc w wyborze zasilacza - zestaw pod i7.
    Od: aL <b...@w...pl>

    Witam,
    przymierzam się do wymiany sprzętu na zestaw
    oparty na i7, w którego skład ma wchodzić:

    Core i7 930 2.80GHz 8MB BOX
    ASUS Sabertooth X58 LGA 1366
    3 moduły DDR3 RAM x 2 GB
    1 dysk WD Caviar Black 1TB WD1002FAEX 64MB cache SATA III
    2 Dyski WD 500 GB
    GeForce 8800 GT
    DVD-RW
    Obudowa z 3 wentylatorami w standardzie, prawdopodobnie Coolmaster
    HAF 922 lub 932.

    No i teraz zasadnicze pytanie i prośba o pomoc - jakiej mocy zasilacz dobrać
    do tego zestawu? Jakie firmy i modele brać pod uwagę, na co powinienem
    zwrócić uwagę, czego powinienem unikać?
    Na zasilacz mogę wydać maksymalnie 550-600 złotych.
    Nie mam zamiaru bawić się w podkręcanie, zależy mi wyłącznie
    na stabilnej pracy przez kolejne 3-4 lata. Obecnie mam Tagana 430 W
    z odpinanym okablowaniem, ale zapewne jest już za słaby do pracy z
    podanym powyżej zestawem.
    pozdrawiam i z góry dzięki za wszelkie sugestie i zainteresowanie tematem.
    aL

  • 2. Data: 2010-09-25 11:52:50
    Temat: Re: Pomoc w wyborze zasilacza - zestaw pod i7.
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    >na stabilnej pracy przez kolejne 3-4 lata. Obecnie mam Tagana 430 W
    >z odpinanym okablowaniem, ale zapewne jest już za słaby do pracy z
    >podanym powyżej zestawem.

    że tak powiem, z palcem w tyłku da radę. Bez sensu wywalać kasę skoro ten
    działa. O ile do tej pory sprawował się prawidłowo to zestaw nie powinien
    ciągnąć więcej jak 350W w stresie. A ta grafika to chyba ze starego wzięta ?

  • 3. Data: 2010-09-25 12:59:45
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Na zasilacz mogę wydać maksymalnie 550-600 złotych.

    Bez przesady. Wydaj 200.

    --
    Azarien

  • 4. Data: 2010-09-26 13:06:01
    Od: aL <b...@w...pl>

    Doxent pisze:

    > że tak powiem, z palcem w tyłku da radę. Bez sensu wywalać kasę skoro
    > ten działa. O ile do tej pory sprawował się prawidłowo to zestaw nie
    > powinien ciągnąć więcej jak 350W w stresie.

    Ok, dziękuję za odpowiedź.

    A ta grafika to chyba ze
    > starego wzięta ?

    Grafikę przedkładam z obecnego komputera, bo kompletnie
    straciłem rozeznanie w oznaczeniach nowych kart NV i ATI, a sama
    karta ma dość dobre chłodzenie i chyba wystarczy na kolejne 2-3 lata.
    pozdrawiam
    aL