  • 1. Data: 2010-09-24 17:27:47
    Temat: P4GV-MX jaki procesor
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Witam

    Prosze o pomoc, bo nie daję rady. Jakie pytanie zadać Googlowi, aby znaleźć
    litę procesorów obsaługiwanych przez tę płytę? Może ktoś wie, czy pociągnie
    Pentium 4 2,6 GHz? Póki co mam 1,7 GHz i nie ma problemów. Po włożeniu tego
    2,6 system nie wstaje. Są jakieś groźne komunikaty o błędzie stop i
    możliwości uszkodzenia komputera.

    Remek

  • 2. Data: 2010-09-25 10:11:47
    Temat: Re: P4GV-MX jaki procesor
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 24.9.2010, Remek napisał(a):

> [...]
    > Pentium 4 2,6 GHz? Póki co mam 1,7 GHz i nie ma problemów. Po włożeniu tego
    > 2,6 system nie wstaje. Są jakieś groźne komunikaty o błędzie stop i

    ASUS nie produkował płyt o takim oznaczeniu (któryś z odbiorców je zmienił
    - zerwij naklejkę z oznaczeniem, pod nią powinno być właściwe), ale
    patrząc na chipset (i845GV - to wyguglałem, nie jestem pewien czy to ten
    bo nie mam tej płyty, Ty możesz to sprawdzić), to IMO chodzi P4BP-MX.

    http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=pog0YGftbVW2iQ
    vN
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 3. Data: 2010-09-25 11:50:46
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-09-25 12:11, Michal Lukasik pisze:

> [...]
    > patrząc na chipset (i845GV - to wyguglałem, nie jestem pewien czy to ten
    > bo nie mam tej płyty, Ty możesz to sprawdzić), to IMO chodzi P4BP-MX.

    Płyta Asus
    http://www.geeks.com/details.asp?InvtId=P4GV-MX-BULK
    Może to coś da?
    Pełno jest opisów tej płyty, tylko trzeba chcieć szukać.

  • 4. Data: 2010-09-25 16:37:51
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 25.9.2010, Dawid napisał(a):

    > Płyta Asus
    > http://www.geeks.com/details.asp?InvtId=P4GV-MX-BULK
    > Może to coś da?
    > Pełno jest opisów tej płyty, tylko trzeba chcieć szukać.

    Tak, tyle że te opisy kończą się na specyfikacji (do tego niepełnej).
    Spróbuj znaleźć do niej BIOS, czy jakikolwiek inny support - jak np. 'CPU
    support list', o który pyta autor wątku. ;D
    IMO najlepsze wyjście to zidentyfikować PCB i skorzystać z supportu
    producenta.
    --
    _____ __________________________

  • 5. Data: 2010-09-25 21:49:51
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Michal Lukasik" napisał:

    > ASUS nie produkował płyt o takim oznaczeniu (któryś z odbiorców je zmienił
    > - zerwij naklejkę z oznaczeniem, pod nią powinno być właściwa ...

    No wiesz co ... Jesteś genialny. Co prawda nie taka jak podałeś, ale
    P4GE-MX. W każdym razie inny typ na naklejce, a inny pod nią. Ciekawe, czy
    to jakiś przekręt, czy działanie producenta. PCB może być P4GE-MX, ale
    wyposażenie inne. Zgroza.

    Remek

  • 6. Data: 2010-09-25 21:51:26
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Dawid" napisał:

    Płyta Asus

    http://www.geeks.com/details.asp?InvtId=P4GV-MX-BULK

    Daruj sobie te niepoważne strony.

    > Pełno jest opisów tej płyty, tylko trzeba chcieć szukać.

    Takiego byle czego znajduję na pęczki. Podać Ci?

    Remek

  • 7. Data: 2010-09-26 10:19:04
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-09-25 23:51, Remek pisze:
> [...]
    >
    > http://www.geeks.com/details.asp?InvtId=P4GV-MX-BULK
    >
    > Daruj sobie te niepoważne strony.

    > Takiego byle czego znajduję na pęczki. Podać Ci?

    Gdybyś umiał czytać, to nie uszło by uwadze, że nie odpowiadałem tobie.
    Mam nawet manual do tej płyty, ale widzę, że ty niczego nie
    potrzebujesz.Jak zwykle,zachowujesz się jak przedszkolak.

  • 8. Data: 2010-09-26 10:39:04
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 25.9.2010, Remek napisał(a):

    > No wiesz co ... Jesteś genialny. Co prawda nie taka jak podałeś, ale
    > P4GE-MX. W każdym razie inny typ na naklejce, a inny pod nią. Ciekawe, czy
    > to jakiś przekręt, czy działanie producenta.

    To typowe zagranie firm składających zestawy. Kupują tani sprzęt od
    producenta, zmieniają oznaczenia na swoje i sprzedają jako gotowce.
    Z najbardziej popularnych to chyba Medion i Gateway, ale jest ich więcej.

    > PCB może być P4GE-MX, ale wyposażenie inne. Zgroza.

    Z ciekawości. Czym się różnią?

    BTW. Znalazłeś powód dlaczego nie działa dobrze z nowym CPU?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 9. Data: 2010-09-26 10:54:10
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 26.9.2010, Michal Lukasik napisał(a):

    > Z najbardziej popularnych to chyba Medion i Gateway, ale jest ich więcej.

    Właśnie natknąłem się na informację, że tego "potworka" używał HP w swoich
    zestawach. Może na ich WWW znajdziesz coś pomocnego.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 10. Data: 2010-09-26 20:18:42
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Dawid" napisał:

    > Gdybyś umiał czytać, to nie uszło by uwadze, że nie odpowiadałem tobie.

    Sorry. Przez nieuwagę pomyliłem respondenta. Jeszcze raz przepraszam. Głupio
    to wyszło, ale niechcący. Przecież łatwo to wywnioskować z kontekstu. Nie Ty
    podawałeś te linki.

    Remek