  • 1. Data: 2010-09-24 09:14:21
    Temat: Monitor LCD z LED i nie TN
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Szukam monitorka z podswietleniem LED, ale wszystko co znajduje, to TN.
    Zalezy mi na katach takich jak w dowolnych innych sensownych matrycach.
    Czy to jakis problem technologiczny, ze z monitorow nie zabijajacych
    cena nie ma tych z LED i matryca PVA/IPS? Wielkosc w okolicach 20"
    wystarczy. Mozecie cos polecic?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2010-09-24 10:18:34
    Temat: Re: Monitor LCD z LED i nie TN
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 24 Sep 2010 11:14:21 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

> [...]
    > Czy to jakis problem technologiczny, ze z monitorow nie zabijajacych
    > cena nie ma tych z LED i matryca PVA/IPS? Wielkosc w okolicach 20"

    Z czystej ciekawości - dlaczego akurat to musi być podświetlane LEDami?

    [ Jeżeli czujesz, że życie chce ci dać kopa w dupe, to raczej się nie ]
    [ odwracaj, jaja zdecydowanie bardziej będą bolały. (znalezione w necie) ]

  • 3. Data: 2010-09-24 16:08:28
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-09-24 12:18, Przemysław Ryk wrote:

    > Z czystej ciekawości - dlaczego akurat to musi być podświetlane LEDami?

    Modne jest zjadanie mniejszej ilosci pradu i mała grubosc, zreszta mi
    sie tez podoba, ale niedawno nie kupilem bo wiekszosc to 16:9, a ja jak
    na zlosc chcialem 16:10 ;)

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 4. Data: 2010-09-24 23:59:58
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Z czystej ciekawości - dlaczego akurat to musi być podświetlane LEDami?

    Latwiej regulowac jasnosc w szerszym zakresie, a reszta jak wymienil
    Rafal. TV LCD jak stoja obok z podswietleniem LED i CCFL, to jednak LED
    zdecydowanie fajniej wyglada.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2010-09-25 08:13:23
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 24 Sep 2010 18:08:28 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

    > Modne jest zjadanie mniejszej ilosci pradu i mała grubosc, zreszta mi
    > sie tez podoba, ale niedawno nie kupilem bo wiekszosc to 16:9, a ja jak
    > na zlosc chcialem 16:10 ;)

    Ja tam wolę patrzeć, jakiej jakości obraz dostanę i czy przypadkiem nie
    wpadł producent na pokrycie matrycy błyszczącą warstwą, ale dzięki za info.
    :)

    [ The genius of the hole: no matter how long you spend climbing out, ]
    [ you can still fall back down in an instant. (Max Payne) ]

  • 6. Data: 2010-09-25 20:43:30
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-09-25 10:13, Przemysław Ryk wrote:

    > Ja tam wolę patrzeć, jakiej jakości obraz dostanę i czy przypadkiem nie
    > wpadł producent na pokrycie matrycy błyszczącą warstwą, ale dzięki za info.
    > :)

    dokładniej to oczekiwałem troche mniejszej rozdzielczości w poziomie
    /coby nie wpatrywac się z 5 cm/ czyli 1680x1050. Pod uwage wzialem
    rowniez wymiar w cm... no ale niech kazdy wybiera co mu pasuje :)
    medialne 16:9 akurat w tym wypadku nie było mi na ręke :) - z tego co
    pamietam wiekszosc tanszych modeli FullHD miala wyjatkowo malo cm w
    pionie, mniej niz moj z 1050 pixeli.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 7. Data: 2010-09-26 15:20:57
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 25 Sep 2010 22:43:30 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

    > z tego co
    > pamietam wiekszosc tanszych modeli FullHD miala wyjatkowo malo cm w
    > pionie, mniej niz moj z 1050 pixeli.

    FullHD to 1920x1080.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 8. Data: 2010-09-26 15:29:59
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-09-26 17:20, MadMan wrote:

    > FullHD to 1920x1080.

    Jasne, zwróć uwagę ja pisze o "cm".. monitory 16:9 zazwyczaj maja mniej
    cm w pionie od 16:10 (oczywiście rozglądałem się w wąskim przedziale
    cenowym). Celowo kupiłem sobie 16:10 z 1680x1050 - dla wygody pracy

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 9. Data: 2010-09-26 15:34:20
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 26 Sep 2010 17:29:59 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

    > Jasne, zwróć uwagę ja pisze o "cm"

    A, tak. Zaćmienie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2010-09-27 09:58:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> napisał w
    wiadomości news:i7iidt$fpl$3@news.onet.pl...

    > Modne jest zjadanie mniejszej ilosci pradu i mała grubosc,
    > zreszta mi sie tez podoba,

    Hm, LED maja podobna wydajnosc jak swietlowki, a i chyba na grubosc
    nie ma wiekszego wplywu, bo te swietlowki to cienkie ?

    Czy sie jednak myle i pobieraja istotnie mniej pradu ?

    J.