  • 41. Data: 2020-08-30 06:58:22
    Temat: Re: Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 29.08.2020 o 18:17, Master pisze:
    > https://ibb.co/2qcztDq

    I nadal odkurzacz fajniejszy.
    Jak bym miał wybierać, to bym brał w budzie odkurzacza.

    Bonus:

    https://youtu.be/aGb8pMIeY6w

  • 42. Data: 2020-08-30 07:07:46
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 28.08.2020 o 16:16, Myjk pisze:
    > Fri, 28 Aug 2020 14:45:45 +0200, robot

    > Przecież stacje benzynowe to głównie z takich rzeczy się utrzymują

    Nie zrozumiałeś co napisałem.
    Spróbuj jeszcze raz.

  • 43. Data: 2020-08-30 07:09:22
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 29.08.2020 o 17:32, kk pisze:

    > Raczej odwrotnie, przy tych restauracjach zrobić stacje ładowania.

    To samo. Nie widzę różnicy.

  • 44. Data: 2020-08-30 07:12:50
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 28.08.2020 o 17:36, K pisze:

    > Nie mozna. Chyba, ze to bedzie mapa Caritasow z darmowymi ladowarkami.

    Najlepiej się czyta przy sraniu.
    Nikt temu nie zaprzeczy.

    https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fww
    w.pinterest.com%2Fpin%2F456693218460294580%2F&psig=A
    OvVaw3gmbkO2RSuUBIBPSxGZsWr&ust=1598850700050000&sou
    rce=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCKj9jJKVwusCFQAAA
    AAdAAAAABAD

  • 45. Data: 2020-08-30 08:47:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-08-2020 o 09:55, nadir pisze:

    > Nie naginaj rzeczywistości, po drodze to jest już drugie ładowanie.

    LOL !!!
    Każdy wie o co chodzi, tylko niektórzy hejterzy muszą się czepić.
    Ten typ tak ma i już.

    > Na
    > które trzeba się zatrzymać, tam gdzie, i kiedy, samochód sobie życzy.

    No mój widać tego nie wie, bo wystarczy mu iż zatrzymam się tam gdzie ja
    chcę.
    Czyli tam gdzie zaplanowałem postój, najczęściej dlatego że ładowarka
    akurat jest darmowa.

    Wczoraj na przykład zapas miałem jeszcze na 70 km, więc spokojnie mogłem
    sobie jechać dalej.
    Tyle że alternatywą byłyby ładowarki albo wolniejsze, albo płatne, a że
    po naładowaniu się zasięg był wystarczający żeby dojechać do celu, to i
    miejsce było optymalne.

    > Zasięg, o którym pisał Mateusz, i o który pytał K, podaje się dla
    > JEDNEGO pełnego zatankowania/załadowania.

    Tyle że odnosiłem się do tego postu, zwłaszcza że gość okupuje mój kf,
    odpowiedziałem na inny post i o co innego w nim chodziło - czytaj uważniej.

    > Ale tu nikt nie pyta

    Pytać nie pyta, tylko wygłasza tezy.
    Hejterzy tak mają.
    Tezy fałszywe.
    Stąd moje sprostowanie.

  • 46. Data: 2020-08-31 15:59:26
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 30.08.2020 o 08:47, Cavallino pisze:

    > LOL !!!
    > Każdy wie o co chodzi, tylko niektórzy hejterzy muszą się czepić.
    > Ten typ tak ma i już.

    Dokładnie, każdy wie, że dla benzynowego podaje się zasięg od pełnego do
    pełnego tankowania, a w elektrykach bierze się tylko ładowania pośrednie.
    To hejt to relatywizm?

    > No mój widać tego nie wie, bo wystarczy mu iż zatrzymam się tam gdzie ja
    > chcę.
    > Czyli tam gdzie zaplanowałem postój, najczęściej dlatego że ładowarka
    > akurat jest darmowa.

    Ja wyjeżdżając w jakąkolwiek trasę nie planuję z góry ile i gdzie zrobię
    postój. Nie mam na to czasu, a przede wszystkim potrzeby.

> [...]
    > Tyle że alternatywą byłyby ładowarki albo wolniejsze, albo płatne, a że
    > po naładowaniu się zasięg był wystarczający żeby dojechać do celu, to i

    My nie mamy, i póki co, nie chcemy mieć takich dylematów. A
    pięciolitrowa bańka paliwa załatwia praktycznie wszystkie problemy z
    zasięgiem w cywilizowanej części Europy.

    > Pytać nie pyta, tylko wygłasza tezy.
    > Hejterzy tak mają.
    > Tezy fałszywe.
    > Stąd moje sprostowanie.

    Jacy hejterzy? Ogarnij się człowieku. Pytanie było o zasięg przeciętnego
    samochodu elektrycznego, bez tego całego voodoo z kilowatami i
    postojami/ładowaniami po drodze.

  • 47. Data: 2020-08-31 18:27:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2020 o 15:59, nadir pisze:

    > Ja wyjeżdżając w jakąkolwiek trasę nie planuję z góry ile i gdzie zrobię
    > postój. Nie mam na to czasu, a przede wszystkim potrzeby.

    Tylko co mnie to obchodzi?

    > My nie mamy, i póki co, nie chcemy mieć takich dylematów.

    Mów za siebie.

    > Jacy hejterzy?

    Elektryków.
    Tacy jak Ty.
    Tbacy co ardzo by chcieli mieć, ale nie mogą z różnych powodów, więc
    zamiast po prostu nie zajmować się tematem, których ich nie interesuje,
    jazgoczą w każdym wątku na ten temat i czepiają się wszystkiego, żeby
    tylko psa do czegoś przywiesić.....

    >Pytanie było o zasięg przeciętnego
    > samochodu elektrycznego

    Nie odpowiadałem na żadne pytanie.
    Więc skup się na wątku i patrz na co odpowiadasz.

    Inaczej nawet twój hejt jest żałosny...

  • 48. Data: 2020-08-31 22:13:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-30 o 08:47, Cavallino pisze:

    > No mój widać tego nie wie, bo wystarczy mu iż zatrzymam się tam gdzie ja
    > chcę.
    > Czyli tam gdzie zaplanowałem postój, najczęściej dlatego że ładowarka
    > akurat jest darmowa.

    "Tam gdzie ja chcę" :-)

  • 49. Data: 2020-09-01 10:00:46
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/08/2020 02:10, Cavallino wrote:

> [...]
    > A faktycznie wystarczyła na 370, do tego nie wyjeżdżałem naładowany na
    > full i nie przyjechałem rozładowany do zera, czyli faktycznie zużyłem

    Odnosze wrazenie, ze nie masz nic w temacie aut elektryczny do
    powiedzenia. Same klamstwa i naginanie praw fizyki. Zasmiecasz grupe, a
    byc moze ktos tu zajrzy aby sie czegos dowiedziec.

  • 50. Data: 2020-09-01 11:26:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-09-2020 o 10:00, K pisze:
    nie masz nic w temacie aut elektryczny do
    > powiedzenia. Same klamstwa i naginanie praw fizyki. Zasmiecasz grupe, a
    > byc moze ktos tu zajrzy aby sie czegos dowiedziec.

    Tak - to jest dokładne podsumowanie Twojego udziału w dyskusjach o
    elektromobilności.
    Dokładnie tyle wniosłeś.