    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
    Date: Mon, 31 Aug 2020 18:27:28 +0200

    W dniu 31-08-2020 o 15:59, nadir pisze:

    > Ja wyjeżdżając w jakąkolwiek trasę nie planuję z góry ile i gdzie zrobię
    > postój. Nie mam na to czasu, a przede wszystkim potrzeby.

    Tylko co mnie to obchodzi?

    > My nie mamy, i póki co, nie chcemy mieć takich dylematów.

    Mów za siebie.

    > Jacy hejterzy?

    Elektryków.
    Tacy jak Ty.
    Tbacy co ardzo by chcieli mieć, ale nie mogą z różnych powodów, więc
    zamiast po prostu nie zajmować się tematem, których ich nie interesuje,
    jazgoczą w każdym wątku na ten temat i czepiają się wszystkiego, żeby
    tylko psa do czegoś przywiesić.....

    >Pytanie było o zasięg przeciętnego
    > samochodu elektrycznego

    Nie odpowiadałem na żadne pytanie.
    Więc skup się na wątku i patrz na co odpowiadasz.

    Inaczej nawet twój hejt jest żałosny...