eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPomoc w wyborze auta elektrycznego ;)Re: Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-66.icpnet
    .pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
    Date: Sun, 30 Aug 2020 08:47:18 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <rifi1m$b18$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <rial4h$c08$1$horizn@news.chmurka.net> <20200828153748.3ddc5159@mateusz>
    <rib2a3$m2b$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rib9oe$r55$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4949f6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <ric9us$h04$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4a09d4$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: c139-66.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 30 Aug 2020 06:47:18 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c139-66.icpnet.pl:85.221.139.66"; logging-data="11304";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.11.0
    In-Reply-To: <5f4a09d4$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: Avast (VPS 200829-2, 29.08.2020), Outbound message
    Content-Language: pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683686
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29-08-2020 o 09:55, nadir pisze:
    > W dniu 29.08.2020 o 03:10, Cavallino pisze:
    >
    >> Czyli jedno ładowanie po drodze.
    >
    > Nie naginaj rzeczywistości, po drodze to jest już drugie ładowanie.

    LOL !!!
    Każdy wie o co chodzi, tylko niektórzy hejterzy muszą się czepić.
    Ten typ tak ma i już.

    > Na
    > które trzeba się zatrzymać, tam gdzie, i kiedy, samochód sobie życzy.

    No mój widać tego nie wie, bo wystarczy mu iż zatrzymam się tam gdzie ja
    chcę.
    Czyli tam gdzie zaplanowałem postój, najczęściej dlatego że ładowarka
    akurat jest darmowa.

    Wczoraj na przykład zapas miałem jeszcze na 70 km, więc spokojnie mogłem
    sobie jechać dalej.
    Tyle że alternatywą byłyby ładowarki albo wolniejsze, albo płatne, a że
    po naładowaniu się zasięg był wystarczający żeby dojechać do celu, to i
    miejsce było optymalne.


    > Zasięg, o którym pisał Mateusz, i o który pytał K, podaje się dla
    > JEDNEGO pełnego zatankowania/załadowania.

    Tyle że odnosiłem się do tego postu, zwłaszcza że gość okupuje mój kf,
    odpowiedziałem na inny post i o co innego w nim chodziło - czytaj uważniej.

    >
    >> Policz kWh - gdyby miał przejeżdżać mniej niż 200 km na zasięgu, to
    >> łączna ilość prądu 64,8 kWh wystarczyłaby na 330 km.
    >> A faktycznie wystarczyła na 370, do tego nie wyjeżdżałem naładowany na
    >> full i nie przyjechałem rozładowany do zera, czyli faktycznie zużyłem
    >> jeszcze mniej.
    >
    > Ale tu nikt nie pyta

    Pytać nie pyta, tylko wygłasza tezy.
    Hejterzy tak mają.
    Tezy fałszywe.
    Stąd moje sprostowanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: