  • 1. Data: 2020-08-25 11:55:19
    Temat: Toyota Auris hybrydowa - nieustający pisk z przetwornicy
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Przejechałem się ostatnio Aurisem hybrydowym, który prawie całą drogą
    piszczał. Podobno piszczy przetwornica.

    Irytujące to jest strasznie. Właściciel powiedział mi jednak, że to
    normalne dla hybryd.

    Też mam hybrydową Toyotę, która nigdy nie pisnęła. Czy moja jest
    wyjątkowa, cy jego jest zepsuta?

    --
    MN

  • 2. Data: 2020-08-25 14:17:57
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/08/2020 10:55, Marcin N wrote:
> [...]
    > normalne dla hybryd.
    >
    > Też mam hybrydową Toyotę, która nigdy nie pisnęła. Czy moja jest

    Mialem w rodzinie pierwsza generacje Priusa i nie pamietam aby to robil.

  • 3. Data: 2020-08-25 14:20:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-08-25 o 14:17, K pisze:

    > Mialem w rodzinie pierwsza generacje Priusa i nie pamietam aby to robil.

    Kilkoma różnymi hybrydami jeździłem, ale nic nie piszczało.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2020-08-26 07:55:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-08-25 o 11:55, Marcin N pisze:
> [...]
    > normalne dla hybryd.
    >
    > Też mam hybrydową Toyotę, która nigdy nie pisnęła. Czy moja jest

    Już wszystko w porządku. Toyota naprawiła jakąś uszkodzoną uszczelkę,
    która przenosiła pisk tam, gdzie nie powinno go być. Podobno zapanowała
    cisza.

    --
    MN

  • 5. Data: 2020-08-28 18:02:15
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-08-26 o 07:55, Marcin N pisze:

    > Już wszystko w porządku. Toyota naprawiła jakąś uszkodzoną uszczelkę,
    > która przenosiła pisk tam, gdzie nie powinno go być. Podobno zapanowała
    > cisza.

    czyli bieda piszczała.