  • Data: 2020-08-31 15:59:26
    Temat: Re: Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.08.2020 o 08:47, Cavallino pisze:

    > LOL !!!
    > Każdy wie o co chodzi, tylko niektórzy hejterzy muszą się czepić.
    > Ten typ tak ma i już.

    Dokładnie, każdy wie, że dla benzynowego podaje się zasięg od pełnego do
    pełnego tankowania, a w elektrykach bierze się tylko ładowania pośrednie.
    To hejt to relatywizm?

    > No mój widać tego nie wie, bo wystarczy mu iż zatrzymam się tam gdzie ja
    > chcę.
    > Czyli tam gdzie zaplanowałem postój, najczęściej dlatego że ładowarka
    > akurat jest darmowa.

    Ja wyjeżdżając w jakąkolwiek trasę nie planuję z góry ile i gdzie zrobię
    postój. Nie mam na to czasu, a przede wszystkim potrzeby.

    > Wczoraj na przykład zapas miałem jeszcze na 70 km, więc spokojnie mogłem
    > sobie jechać dalej.
    > Tyle że alternatywą byłyby ładowarki albo wolniejsze, albo płatne, a że
    > po naładowaniu się zasięg był wystarczający żeby dojechać do celu, to i
    > miejsce było optymalne.

    My nie mamy, i póki co, nie chcemy mieć takich dylematów. A
    pięciolitrowa bańka paliwa załatwia praktycznie wszystkie problemy z
    zasięgiem w cywilizowanej części Europy.

    > Pytać nie pyta, tylko wygłasza tezy.
    > Hejterzy tak mają.
    > Tezy fałszywe.
    > Stąd moje sprostowanie.

    Jacy hejterzy? Ogarnij się człowieku. Pytanie było o zasięg przeciętnego
    samochodu elektrycznego, bez tego całego voodoo z kilowatami i
    postojami/ładowaniami po drodze.