  • 61. Data: 2011-11-09 09:09:36
    Temat: Re: Polskie znaki na iPadzie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Że jesteś zaimpregnowany na argumenty, to już zdążyłeś udowodnić.
    > Potwierdzać tego po raz kolejny naprawdę już nie musis...

    Hehe, ale trzeba przyznac, ze chlopak jest zawziety ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 62. Data: 2011-11-09 09:27:40
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 9 Nov 2011 06:17:22 +1000, Iguan007 napisał(a):

    > Prosiles o dorade oprogramowania do skanowania dysku. Ja prosilem o dorade
    > jak wlaczyc polskie znaki. Jesli gromisz mnie za pytanie dotyczace
    > "oprogramowania" to niestety pytanie o program do skanowania dysku tez sie
    > tam kwalifikuje. Ja osobiscie nie mam problemu ani z jednym, ani z drugim.

    Że jesteś zaimpregnowany na argumenty, to już zdążyłeś udowodnić.
    Potwierdzać tego po raz kolejny naprawdę już nie musis...

    [ Forman: Noble. House: Moronic. It's a synonym. ]
    [ ("House M.D. 3x08 Whac-A-Mole") ]

  • 63. Data: 2011-11-09 10:31:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.11.2011 11:41, Iguan007 pisze:

    > I jak chcesz dokladnie definiowac "wywodzenie sie z IBM"? Netbook sie lapie?
    > A netbook z Linuksem? A tablet z Windowsem? Co to wg. Ciebie znaczy "wywodzi
    > sie z IBM PC"? Ma miec zewnetrzny monitor? Windowsa? Modulowa budowe?

    Jednym z kluczowych kryteriów jest wywodzenie się z maszyn na procesorze
    8088 i pewne ogólne cechy architektury sprzętowej i pogranicza
    sprzęt-oprogramowanie. System operacyjny to zupełnie inna grupa.

    Od makówek i smartfonów są inne grupy.

  • 64. Data: 2011-11-09 10:39:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.11.2011 21:53, Iguan007 pisze:

    > PC to skrot od Personal Computer. Jak sluszniue zauwazasz, komputerem
    > osobistym jest i to Spectrum (i moj iPad). To ze interpretujesz sobie to tak

    Jesteś odporny na wiedzę i trudny do zarąbania...

    Mała podpowiedź: zapoznaj się ze znaczeniem słowa "misnomer".

  • 65. Data: 2011-11-09 10:47:40
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 9 Nov 2011 11:09:36 +0200, januszek napisał(a):

    > Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Hehe, ale trzeba przyznac, ze chlopak jest zawziety ;)

    Tak to już jest z fanbojstwem klamotów pewnej marki. Jak sobie coś wbiją do
    tej główki... Jak to jeszcze jakaś apetyczna białogłowa jest, to aż przyjemnie
    popatrzeć, jak pierś faluje w przyspieszonym oddechu, a na policzki rumieńce
    zacietrzewienia wypływają. Ale tak? ;)

    [ Godziny uciekają w okamgnieniu, gdy chcesz je zatrzymać. ]
    [ (Konował, Glen Cook "Biała Róża") ]

  • 66. Data: 2011-11-09 11:00:32
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-11-2011 o 11:47:40 Przemysław Ryk <p...@g...com>
    napisał(a):

    > Jak to jeszcze jakaś apetyczna białogłowa jest, to aż przyjemnie
    > popatrzeć, jak pierś faluje w przyspieszonym oddechu, a na policzki
    > rumieńce
    > zacietrzewienia wypływają.

    Daj linka do tego jotpega

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 67. Data: 2011-11-09 11:27:40
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 09 Nov 2011 12:00:32 +0100, Piotr M napisał(a):

    > Daj linka do tego jotpega

    JPEGom piersi nie falują. ;)

    [ Są dwa sposoby na zrozumienie kobiety: pierwszy nie działa, drugi nie ]
    [ istnieje. (demotywatory.pl) ]

  • 68. Data: 2011-11-09 11:57:54
    Od: "MC" <m...@o...pl>

    napisał(a):

    > Jak to jeszcze jakaś apetyczna białogłowa jest, to aż przyjemnie
    > popatrzeć, jak pierś faluje w przyspieszonym oddechu, a na policzki
> [...]

    ============
    Nie ta grupa

  • 69. Data: 2011-11-09 12:28:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Jak to jeszcze jakaś apetyczna białogłowa jest, to aż przyjemnie
    > popatrzeć, jak pierś faluje w przyspieszonym oddechu, a na policzki
    > rumieńce zacietrzewienia wypływają.

    Spokojnie, spokojnie :) Poczekajmy aż na rynku pojawią sie telewizory z
    jabłkiem... ;P

    j.

  • 70. Data: 2011-11-09 15:11:59
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-08 21:37, Iguan007 pisze:
    > Wspaniale, wolno tylko pytac o komputery oparte nz x86.

    Jak widać wolno pisać głupoty skoro napisałeś tego posta. Usenet w
    znakomitej większości nie jest cenzurowany.

    Tylko dlaczego Ty na
    > tej samej grupie zakladasz watek o wyborze pendriva czy ups? Rzeczywiscie
    > "Apple iPad nie ma takiego procesora na pokładzie" ale tak samo nie ma go
    > Twoj pendrive czy ups.

    Jakbyś przeczytał wątek o zasilaczu UPS *ze zrozumieniem* czytanego
    tekstu to byś zobaczył, że pytałem tam o dobór zasilacza pod ___
    konkretny komputer PC___ który jest zgodny z architekturą PC. Teraz pojął?

    Wątku o pendrive nie pamiętam, więc jak już sobie zadałeś trud
    przejrzenia moich postów to podeślij linka. W każdym razie pendrive
    zamierzałem używać i nadal używam z komputerem klasy PC.