  • Data: 2009-06-09 23:53:21
    Temat: Re: Polskie nazwy zmiennych/funkcji w nietypowym projekcie
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h0mh8p$8lj$...@a...icm.edu.pl...

    > przeszkadzało. Praca zespołowa wymaga dyscypiliny rozumienia wzajemnie
    > swojego kodu nie tylko na poziomie komentarzy ale i coding standard czy
    > stosowanych technik/wzorców. Łatwiej to opanować w en bo tam są gotowe
    > nazwy rozumiane przez wiekszośc programistów.

    Większość programistów w Uzbekistanie? Jejku, nie przesadzasz przypadkiem?
    No to urwa czemu piszesz do listy pl.comp.programing po polsku?!

    > Myślę, że należy rozróżnić dwie rzeczy:
    >
    > a) komentarze
    > b) nazwy klas

    A jak język nie jest obiektowy to skąd weźmiesz nazwy klas?!

    Problem jaki mają kiepscy polscy informatycy polega m.i. na tym, że nie
    potrafią oddzielić kodowania od pisania w języku niby-angielskim. Wydaje im
    się, że kiedy piszą program to zamieniają się w natywnych użytkowników
    języka angielskiego. Że wraz z użyciem języka obcego stają się niemal tacy
    jak Bill Gates i Woźniak razem wzięci.