    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polskie forum Chryslera, Dodge?
    Date: Wed, 11 Jun 2014 08:30:46 +0000 (UTC)

    On Wed, 11 Jun 2014 09:17:17 +0200, Robson wrote:

    > Co kupiłeś i co chcesz wiedzieć?

    Dodge Grand Caravan '98 122kW/V6

    A co chcę wiedzieć? Trochę się tego nazbierało:

    Mam wrażenie, że silnik ma nieco zbyt niskie obroty biegu jałowego,
    najniżej widziałem okolice 650 rpm. Inna sprawa, że też nie są takie do
    końca stałe. Jednego dnia jest wspomniane 650 innego bliżej 800.

    Silnik przy _delikatnym_ przyspieszaniu niezbyt równo wkręca się na
    obroty. Ciężko to opisać, ale widać na wskazówce obrotomierza delikatne
    wahania. Jak mocno depnę, to jedzie całkiem ładnie. Choć też bez szału,
    ale przy tej masie to chyba normalne.

    Spalanie, na trasie (400km+) mieszanej autostrady/dk wyszło mi na
    poziomie 15,5l lpg/100, natomiast pierwszy bak w mieście to już prawie
    25l/100. Instalka to stag300, jeszcze na gwarancji. Ciut dużo, czy
    jeszcze nie umiem tym jeździć?

    Zbiornik pod samochodem, wg papierów 61l maksymalny poziom napełnienia
    80%. Na jednej stacji do odbicia weszło 49l i to powiedzmy się zgadza, na
    drugiej - bez odbicia, tylko po prostu przestało lecieć - 46,5, na
    jeszcze innej kazałem przestać lać przy 51l. O co chodzi? Coś jest nie
    tak z zaworem?

    Świece i kabelki były wymieniane niewiadomo kiedy. Pytanie jakie do niego
    kupić?

    Reszta to już w zasadzie pierdółki.

    Tomek