  • Data: 2010-12-21 12:50:04
    Temat: Re: Polskie drogi - problem szerszy czy popadam w pesymizm?
    Od: "bosskg" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ieq599$atb$1@news.onet.pl...

    > No nie wiem - pamietasz afere ze "slabym betonem" na A4 ?

    To w takim razie kto kontroluje poprawnośc wykonania choćby nawet małych
    remontów? Bo ja bym w życiu nie odebrał odcinka drogi na którym są same placki?
    Wygrywają przetargi firmy, które albo kompletnie nie mają pojęcia co robią, albo
    po prostu robią tak dlatego, że i tak nikt ich nie sprawdza i nic im za to nie
    grozi.
    Do tego dochądzą takie sytuacje jak u mnie na osiedlu, gdzie po 2 tygodniach
    rozkopuje się nowo położoną drogę bo ktoś zapomniał dogadać się z wykonawca, że
    trzeba pod spodem rury puścić. To jest kompletne marnowanie jakby nie było
    naszych pieniędzy. Zero koordynacji służb. W końcu ktoś jest za to
    odpowiedzialny.
    Pracowałem trochę na zachodzie i jakoś nie widziałem takiej fuszerki jaką się u
    nas odstawia. No ale my niestety na to wiekszego wpływu nie mamy. Drogi mamy
    jakie mamy i jakoś nie wierzę żeby miało się coś w tym temacie zmienić.
    No ale jesteśmy bogatym krajem i stać nas na wprowadzanie płatnych autostrad,
    które nie spełniają podstawowych warunków żeby takowymi być. Miały one być
    lekarstwem na korki a tymczasem są jak dotąd jedynie dobrym interesem (patrz
    Stalexport),a za odcienek Katowice-Kraków niedługo zapłacimy 20 zl.
    Krzysiek
    Gdybym umiał to sam bym przed sobą klękał!