    From: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polskie drogi
    Date: Tue, 30 May 2017 23:07:37 +0200

    spider w
    <news:592dd7f2$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>:

    > To było w tym miejscu:
    > https://www.google.pl/maps/@51.4964356,15.9944744,3a
    ,75y,249.85h,105.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBy0xwlpivkQ
    LHnjB1Nr8Qw!2e0!7i13312!8i6656
    > https://www.youtube.com/watch?v=r6DshRTXLJU

    Hmm, dlaczego mowa o 3 pojazdach, jakoś nie mogę dać wiary, ze wyprzedzany
    bez uszkodzeń, o tym, ze nie zatrzymał się nawet nie myślę.

    No i jak jechał, ze kierownik w srajczento sie do wyprzedzania zabrał...

    Na googlu nie ma jeszcze B-9, ale i tak jest w pokazanej sytuacji
    niepotrzebny -- prawda J.F. ? ..

    PS

    A ten peugeot to raczej nie był technicznie sprawny, skoro mu dupa
    przysiadła przy hamowaniu, zamiast sie podnieść

    PPS (tak panie Biały sie postpostscriptum skraca)

    Zakładam po filmach, ze nagrywający był tym trzecim poszkodowanym -- ciekawe
    ile mandatu dostał za zbyt mały odstęp, i jak jego ubezpieczyciel OC
    potraktuje rozbicie wcześniej rozbitego przodu.

    --
    'Tom N'