  • 11. Data: 2009-08-05 17:35:47
    Temat: Re: Polska w zdjęciach
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > I kastrowac za HDRy.
    >
    > Jedno mi sie szczegolnie podoba:
    > http://www.foto.leknica.net/d/5119-4/20080820_zamek_
    w_ksiazu_ogrod_1b.jpg

    co to ku... jest :) wybaczcie za bluzga

  • 12. Data: 2009-08-05 17:37:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "Paweł W." wrote:

    w_ksiazu_ogrod_1b.jpg

    > To ironia, czy faktycznie ci się podoba? Mi się podoba, ale jeśli to
    > HDR to chyba nieuzasadniony w tym wypadku. Skoro niebo i tak jest
    > prześwietlone(albo szaro nieciekawe), to można było zrobić ekspozycje
    > na cienie. Często tak robię, jak niebo jest szarobure i nie ma w
    > związku z tym niczego interesującego na nim - przepalam bez
    > sentymentów :)

    żartujesz prawda? podoba ci sie to okropieństwo? za takie zdjecia powinno
    sie obcinać ręce.

    to jest koszmar w każdym szczególe.

  • 13. Data: 2009-08-05 17:50:33
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > to jest koszmar w każdym szczególe.

    Fajny kadr, fajnie pokrzywione wieże. Poza tym de gustibus non est
    disputandum :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 14. Data: 2009-08-05 18:50:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "Paweł W." wrote:

    > Fajny kadr, fajnie pokrzywione wieże. Poza tym de gustibus non est
    > disputandum :P

    masz rację o guście tutaj trudno rozmawiać :)

  • 15. Data: 2009-08-05 19:00:40
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > masz rację o guście tutaj trudno rozmawiać :)

    Czemu odczuwam dezaprobatę mojego gustu? ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 16. Data: 2009-08-05 19:10:42
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > żartujesz prawda? podoba ci sie to okropieństwo? za takie zdjecia
    > powinno sie obcinać ręce. to jest koszmar w każdym szczególe.

    Juz pisalem - jakby to jeszcze bardziej znieksztalcic moglby
    byc bardzo fajny efekt. Widze potencjalne mozliwosci :)

  • 17. Data: 2009-08-05 19:11:02
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    w_ksiazu_ogrod_1b.jpg
    > co to ku... jest :) wybaczcie za bluzga

    Zdjecie cyfrowe. Cos nie pasi? ;)

  • 18. Data: 2009-08-05 19:20:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Zdjecie cyfrowe. Cos nie pasi? ;)

    czy ty też widzisz jakieś dziwne kolory na tym "niebie"

  • 19. Data: 2009-08-05 19:23:34
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > czy ty też widzisz jakieś dziwne kolory na tym "niebie"

    Tez, ale jak pisalem nie zwracalem na to uwagi - taka uroda cyfrowek ;)

  • 20. Data: 2009-08-05 19:54:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Tez, ale jak pisalem nie zwracalem na to uwagi - taka uroda cyfrowek
    > ;)

    nie cyfrówek tylko osobników znajdujących sie po drugiej stronie cyfrówki :