-
Data: 2018-05-21 19:51:11
Temat: Re: Polonez
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sun, 20 May 2018 12:09:08 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
> Powitanko,
>> Do dali komu trzeba w kieszen zeby utopic Poloneza i utopili.
>
> Wiele jest przykładów takiego postępowania, ale wątpię, żeby akurat
> Poloneza to dotyczyło. Udupiliśmy projekt na własne życzenie.
> Kilka lat leżał u mnie na działce stary grill. Pewnie jakaś najtańszy.
> Skorodowany niemiłosiernie, cienka blacha, ale perforacji nie było, jak
> go na złom wywiozłem. Polonez miał perforację po 4 -5 latach.
> Czesi/Słowacy mieli Skodę 1000MB, potem 105/120, potem Favorit/Forman,
> Felicję. A my mieliśmy Poloneza przez cały ten czas. Cały czas z tylnym
> napędem i drogą hamowania jak w tuż powojennych samochodach.
105/120 tez miala tylny naped, a BMW, Mercedes i Lexus maja do
dzisiaj.
hamulce byly do poprawienia.
> Gdyby na
> początku lat 90 rzadzili patrioci i dobrzy managerowie, to majac ogromną
> fabrykę, zakład doświadczalny, zagraniczne kontakty, mogliśmy z tego
> Poloneza zrobić coś sensownego podążającego za postępem technicznym,
Przeciez robiono - w artykule opisano.
> trwałego i konkurencyjnego. To taki problem ocynkowac nadwozie? Volvo to
> od lat 60 chyba robiło.
Koszt ?
niby nieduzy, ale jak trzeba konkurowac w najtanszej klasie ...
A potem wyszedlby problem silnikow - no nie umiemy zrobic czystego ...
> To taki problem zrobić kombi wcześniej? To
Wczesniej nie bylo potrzeby :-)
> problem zmodyfikować zawieszenie, hamulce? W garażach ludzie to robią.
> Jaki problem był wdrożyć do produkcji opracowany model 4x4?
Sprawdzony byl ?
A bylby zbyt, czy tysiac sztuk ?
Bo koniec koncow - mimo udoskonalen ludzie przestali poldki kupowac.
I raczej nie dlatego ze brak kombi - bo konkurencja tez nie miala.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.18 23:24 j...@i...pl
- 22.05.18 07:30 e...@g...com
- 22.05.18 07:36 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A