eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolonezRe: Polonez
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Polonez
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1pnu7s1cdkw0f$.2r8u578cyn9$.dlg@40tude.net>
    <pdpg46$kgc$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <pdrhgm$6cf$1$opajak@news.chmurka.net>
    Date: Mon, 21 May 2018 19:51:11 +0200
    Message-ID: <nw96jdgc1iq0$.9gjlvw1zcwte$.dlg@40tude.net>
    Lines: 47
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1526925071 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31361 82.143.187.50:55879
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2631764
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 20 May 2018 12:09:08 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
    > Powitanko,
    >> Do dali komu trzeba w kieszen zeby utopic Poloneza i utopili.
    >
    > Wiele jest przykładów takiego postępowania, ale wątpię, żeby akurat
    > Poloneza to dotyczyło. Udupiliśmy projekt na własne życzenie.
    > Kilka lat leżał u mnie na działce stary grill. Pewnie jakaś najtańszy.
    > Skorodowany niemiłosiernie, cienka blacha, ale perforacji nie było, jak
    > go na złom wywiozłem. Polonez miał perforację po 4 -5 latach.
    > Czesi/Słowacy mieli Skodę 1000MB, potem 105/120, potem Favorit/Forman,
    > Felicję. A my mieliśmy Poloneza przez cały ten czas. Cały czas z tylnym
    > napędem i drogą hamowania jak w tuż powojennych samochodach.

    105/120 tez miala tylny naped, a BMW, Mercedes i Lexus maja do
    dzisiaj.

    hamulce byly do poprawienia.

    > Gdyby na
    > początku lat 90 rzadzili patrioci i dobrzy managerowie, to majac ogromną
    > fabrykę, zakład doświadczalny, zagraniczne kontakty, mogliśmy z tego
    > Poloneza zrobić coś sensownego podążającego za postępem technicznym,

    Przeciez robiono - w artykule opisano.

    > trwałego i konkurencyjnego. To taki problem ocynkowac nadwozie? Volvo to
    > od lat 60 chyba robiło.

    Koszt ?
    niby nieduzy, ale jak trzeba konkurowac w najtanszej klasie ...

    A potem wyszedlby problem silnikow - no nie umiemy zrobic czystego ...

    > To taki problem zrobić kombi wcześniej? To

    Wczesniej nie bylo potrzeby :-)

    > problem zmodyfikować zawieszenie, hamulce? W garażach ludzie to robią.
    > Jaki problem był wdrożyć do produkcji opracowany model 4x4?

    Sprawdzony byl ?
    A bylby zbyt, czy tysiac sztuk ?

    Bo koniec koncow - mimo udoskonalen ludzie przestali poldki kupowac.
    I raczej nie dlatego ze brak kombi - bo konkurencja tez nie miala.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: