  • 11. Data: 2010-08-26 20:58:35
    Temat: Re: Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Libiszewski" 4c7656ff$0$20992$6...@n...neostrada.pl

    > Jak wynika z jego rojeń, to skonfliktował się nie tylko na ziemii ;)

    Na szczęście chamstwo Plusa widać nie tylko w sieci -- Polkomtel nie może
    się więc bronić słowami: ,,nie możemy brać odpowiedzialności za wypowiedzi
    osób z Usenetu''. :) Zanim skończyłem płacenie wiadomego rachunku w kasie
    Plusa, miałem za sobą klienta Plusa, z którym skończyłaby się ,,rozmowa''
    z udziałem Policji, gdyby nie to, że już byłem spóźniony o około
    25 minut -- kwadrans później nadrabiałem straty z szybkością
    ponad 190 km/h...

    Wchodząc do siedziby Plusa warto zastanowić się nad tym, czy to salon,
    czy chlewnia. :)

    Pracowników Plusa cham śpieszący się w kolejce tuż za mną niewiele
    obchodził -- widocznie taka tam jest stale/zwykle klientela. :)

    -=-

    Z nie-Ziemią to chyba nie ja jestem skonfliktowany. Ja
    żyję pomimo smutnych (bo zaskakujących) ataków astmy.
    W te konflikty wchodzą inni -- później chodzą na
    marsze żałobne, bronią krzyża, :) szukają świętości
    Jana Pawła II, choć Watykan raczej ;) nadzieje ich gasi... :)

    -=-

    Mój konflikt z Polkomtelem bierze się stąd, że jakiś czas temu
    niepotrzebnie nadpłaciłem (nie ze swojej winy) i pojawił się
    problem z **kolejnością** wpłat. Na dodatek (z uwagi na ,,pakietową
    transmisję danych'') nieco różne są opłaty w różne miesiące, a kartą
    przez WWW można opłacić **konkretne** rachunki, z których kilka jest
    opłaconych niepotrzebnie kilkakrotnie -- nie ja odpowiadam za te
    błędy nadpłacenia. Polkomtel bez problemu przyjął nadpłaty, ale
    bez już słowa ostrzeżenia zablokował telefon, gdy pojawiła się
    (jego zdaniem) niedopłata.

    Czy pojawiła się naprawdę -- trudno zgadnąć z uwagi na nieczytelność strony WWW.
    Niby płacenie terminowe nie stwarza problemu nieczytelności, ale (jak już pisałem)
    u mnie był problem nadpłacenia, który także doprowadził do nieczytelności. :)

    Nie tylko nie jest prawdą, jakobym zalegał długo (na przykład 2 miesiące lub
    dłużej) z opłatami, ale jest odwrotnie -- z nie mojej winy były nadpłaty. :)
    Problem jednak polega na tym, że Polkomtel uznał, iż niedawną fakturę opłaciłem
    za wcześnie, a z jakąś dawną zwlekałem bardzo długo.

    Być może nawet okaże się, że nie zalegałem wcale lub zalegałem
    od 17 sierpnia br. z zapłaceniem około 11 złotych, zamiast 21 z groszami. :)

    Polkomtel, choć mógł, nie uprzedził mnie nawet za pomocą SMS, nawet
    na jeden dzień przed zablokowaniem. Po prostu zbudziłem się, rzuciłem
    okiem na telefon i znalazłem SMS mówiący o tym, że rozmowy wychodzące
    zostały już/właśnie zablokowane. :) (poinformował po fakcie)

    Pożegnam się z Polkomtelem bez żalu.
    Od dwóch lat jestem nagabywany, ale nie mając pretekstu, nie przenosiłem się.
    W Erze miałbym (o zgrozo!) jeszcze taniej, co miesiąc miałbym 60 minut (tu
    mam kwadrans przechodzący, ale część minut tracę) i rozmowy za grosz do kilku
    numerów w Erze. :)

    Komórka służy mi jako podstawka do tokena z Eurobanku.
    Każda wizyta w Plusie związana z tym tokenem (trzeba go ściągnąć,
    więc trzeba coś odblokować -- tylko w ,,salonie'') niesie nieprzyjemności
    i stratę czasu. Ostatnim razem ,,salon'' Plusa nie miał (przez co najmniej
    godzinę) dostępu do internetu... :) Gdzie? W galerii handlowej, gdzie jest
    dostęp do kilku otwartych APków... Ja (ze swego notebooka) miałem dostęp,
    podczas gdy pracownik Plusa -- nie miał. :) (a skoro nie miał dostępu,
    nie mógł mnie obsłużyć...)

    Coś tu dodać? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-08-26 21:00:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "konsultant" i56c2u$f7c$...@i...gazeta.pl

    > Polecam Gadu Air. Smsy 3 razy tansze niz w Plusie, rozmowy w podobnej cienie, ale
    na stacjoanrki 3 razy tansze przez VoIPa,
    > wybierasz tez 5 numerow po 10gr/min. każdy. I po przeniesieniu numeru 50zł na
    konto. Internet tez 3 razy tanszy niz w Plusie.
    > Polecam.

    Czy to tylko do prepaidu czy także do postpaidu?
    Ja chcę post-. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-08-26 21:03:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "boxfish" i55o8c$6pj$...@i...gazeta.pl

    > mają stronę wyłaczoną od dwóch miesięcy ? wczoraj działała, płaciłem bez problemu

    Czyli ważne, że czasami działa, nie zaś to, że nie działa niemal cały dzień? :)

    Polbank uchodzi za bank dziadowski, ale gdy Polbankowi się poplątało
    i nie można było zlecać przelewów przez sieć, dał bezpłatne w oddziale. :)
    I przepraszał za nidogodności. :)

    Ode mnie Plus pobrał 1.99 prowizji za opłacenie rzekomej zaległości w kasie.
    (rzekomej, bo być może nie było zaległości, a jedynie złe księgowanie
    nadpłat sprzed kilu miesięcy)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2010-08-26 22:05:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Aug 2010 22:58:35 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    >Pracowników Plusa cham śpieszący się w kolejce tuż za mną niewiele
    >obchodził -- widocznie taka tam jest stale/zwykle klientela. :)

    Oczywiscie - klient Plusa nie stoi w kolejce w salonie.
    Do prawdziwego klienta Plus przesyla przedstawiciela :-)

    J.

  • 15. Data: 2010-08-26 23:08:26
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Eneuel Leszek Ciszewski
    z dnia: 2010-08-26 22:58:
    > Pożegnam się z Polkomtelem bez żalu.
    pożegnałem się z ERĄ bez żalu nie jedną kartą tylko ponad 200 :]

> [...]
    > mam kwadrans przechodzący, ale część minut tracę) i rozmowy za grosz do
    poczekaj do pierwszej reklamacji, zobaczysz dno w obsłudze klienta, to z
    Plusa to Pan Pikuś ;)

    Paweł

  • 16. Data: 2010-08-26 23:10:33
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od konsultant
    z dnia: 2010-08-26 20:34:
> [...]
    > numerow po 10gr/min. każdy. I po przeniesieniu numeru 50zł na konto.
    > Internet tez 3 razy tanszy niz w Plusie. Polecam.
    zapomniałeś dodać, że po przeniesieniu nie działają rozmowy i SMSy
    przychodzące i od dwóch miesięcy nie potrafią się z tym uporać :]

    Paweł

  • 17. Data: 2010-08-27 07:04:18
    Temat: Re: Polkomtelowi miesza się w 'glowie'.
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    Ja bym go jeszcze odciął od netu ;-)

    -----

    > Czy istnieje na Ziemi jakakolwiek instytucja, z którą miałeś kontakt i z
    którą nie popadłeś w konflikt?

  • 18. Data: 2010-08-27 12:28:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Paweł Gąska" i56s59$6qf$...@n...onet.pl

    > poczekaj do pierwszej reklamacji, zobaczysz dno w obsłudze klienta, to z Plusa to
    Pan Pikuś ;)

    Ja raz ich prosiłem o przesuniecie terminu rozliczania. Odmówili. :)
    Było mi obojętne -- czy skrócą któryś termin czy wydłużą. Oby zmienili
    dzień rozliczania. W czasie podpisywania umowy nie zdawałem sobie sprawy
    z tego, że podany wtedy termin ma być ,,wieczny''. :)

    Nie zamierzam czekać -- zamierzam przenieść się
    (razem z numerem rzecz jasna) w przytulniejsze miejsce. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2010-08-27 12:33:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " 666" i57o1i$f2g$...@i...gazeta.pl

    > Ja bym go jeszcze odciął od netu ;-)

    Nie Ty jeden. :) Także duchowni Jana Pawła II. :)
    Tymczasem Bóg odciął PiSuar od życia :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2010-08-27 14:29:01
    Temat: Łomatko!
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-08-27 14:33, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Nie Ty jeden. :) Także duchowni Jana Pawła II. :)
    > Tymczasem Bóg odciął PiSuar od życia :)

    To się naprawdę dzieje?!
    TG