eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPolkomtelowi miesza się w ,,głowie''.Re: Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.
    Date: Thu, 26 Aug 2010 22:58:35 +0200
    Organization: Pueruania
    Lines: 87
    Message-ID: <i56kpe$gdi$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i55h87$dug$1@inews.gazeta.pl> <i55j28$ht5$1@inews.gazeta.pl>
    <4c7656ff$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: clv17.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1282856558 16818 83.31.123.17 (26 Aug 2010 21:02:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Aug 2010 21:02:38 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:998666
    [ ukryj nagłówki ]


    "Andrzej Libiszewski" 4c7656ff$0$20992$6...@n...neostrada.pl

    > Jak wynika z jego rojeń, to skonfliktował się nie tylko na ziemii ;)

    Na szczęście chamstwo Plusa widać nie tylko w sieci -- Polkomtel nie może
    się więc bronić słowami: ,,nie możemy brać odpowiedzialności za wypowiedzi
    osób z Usenetu''. :) Zanim skończyłem płacenie wiadomego rachunku w kasie
    Plusa, miałem za sobą klienta Plusa, z którym skończyłaby się ,,rozmowa''
    z udziałem Policji, gdyby nie to, że już byłem spóźniony o około
    25 minut -- kwadrans później nadrabiałem straty z szybkością
    ponad 190 km/h...

    Wchodząc do siedziby Plusa warto zastanowić się nad tym, czy to salon,
    czy chlewnia. :)

    Pracowników Plusa cham śpieszący się w kolejce tuż za mną niewiele
    obchodził -- widocznie taka tam jest stale/zwykle klientela. :)

    -=-

    Z nie-Ziemią to chyba nie ja jestem skonfliktowany. Ja
    żyję pomimo smutnych (bo zaskakujących) ataków astmy.
    W te konflikty wchodzą inni -- później chodzą na
    marsze żałobne, bronią krzyża, :) szukają świętości
    Jana Pawła II, choć Watykan raczej ;) nadzieje ich gasi... :)

    -=-

    Mój konflikt z Polkomtelem bierze się stąd, że jakiś czas temu
    niepotrzebnie nadpłaciłem (nie ze swojej winy) i pojawił się
    problem z **kolejnością** wpłat. Na dodatek (z uwagi na ,,pakietową
    transmisję danych'') nieco różne są opłaty w różne miesiące, a kartą
    przez WWW można opłacić **konkretne** rachunki, z których kilka jest
    opłaconych niepotrzebnie kilkakrotnie -- nie ja odpowiadam za te
    błędy nadpłacenia. Polkomtel bez problemu przyjął nadpłaty, ale
    bez już słowa ostrzeżenia zablokował telefon, gdy pojawiła się
    (jego zdaniem) niedopłata.

    Czy pojawiła się naprawdę -- trudno zgadnąć z uwagi na nieczytelność strony WWW.
    Niby płacenie terminowe nie stwarza problemu nieczytelności, ale (jak już pisałem)
    u mnie był problem nadpłacenia, który także doprowadził do nieczytelności. :)


    Nie tylko nie jest prawdą, jakobym zalegał długo (na przykład 2 miesiące lub
    dłużej) z opłatami, ale jest odwrotnie -- z nie mojej winy były nadpłaty. :)
    Problem jednak polega na tym, że Polkomtel uznał, iż niedawną fakturę opłaciłem
    za wcześnie, a z jakąś dawną zwlekałem bardzo długo.

    Być może nawet okaże się, że nie zalegałem wcale lub zalegałem
    od 17 sierpnia br. z zapłaceniem około 11 złotych, zamiast 21 z groszami. :)



    Polkomtel, choć mógł, nie uprzedził mnie nawet za pomocą SMS, nawet
    na jeden dzień przed zablokowaniem. Po prostu zbudziłem się, rzuciłem
    okiem na telefon i znalazłem SMS mówiący o tym, że rozmowy wychodzące
    zostały już/właśnie zablokowane. :) (poinformował po fakcie)


    Pożegnam się z Polkomtelem bez żalu.
    Od dwóch lat jestem nagabywany, ale nie mając pretekstu, nie przenosiłem się.
    W Erze miałbym (o zgrozo!) jeszcze taniej, co miesiąc miałbym 60 minut (tu
    mam kwadrans przechodzący, ale część minut tracę) i rozmowy za grosz do kilku
    numerów w Erze. :)



    Komórka służy mi jako podstawka do tokena z Eurobanku.
    Każda wizyta w Plusie związana z tym tokenem (trzeba go ściągnąć,
    więc trzeba coś odblokować -- tylko w ,,salonie'') niesie nieprzyjemności
    i stratę czasu. Ostatnim razem ,,salon'' Plusa nie miał (przez co najmniej
    godzinę) dostępu do internetu... :) Gdzie? W galerii handlowej, gdzie jest
    dostęp do kilku otwartych APków... Ja (ze swego notebooka) miałem dostęp,
    podczas gdy pracownik Plusa -- nie miał. :) (a skoro nie miał dostępu,
    nie mógł mnie obsłużyć...)


    Coś tu dodać? :)


    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: