-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.1
2.16.69.MISMATCH!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futt
er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
<5af4525d$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
<pd2c7v$rut$1@node1.news.atman.pl>
<1txrjw7slpm7y$.j30j2qwqlzuu.dlg@40tude.net>
<pd304q$fg7$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <pd304q$fg7$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Date: Fri, 11 May 2018 10:33:02 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 55
Message-ID: <5af5553f$0$31352$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.6.195
X-Trace: 1526027583 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31352 83.4.6.195:60562
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3254
X-Received-Body-CRC: 3837351348
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241152
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pd304q$fg7$...@n...news.atman.pl...
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> Polubownie to przez UKE :-)
>Przez UKE, to ja nie wiem... ale może, lepiej się chyba dogadać,
>najlepiej bez konieczności czyjegoś pośrednictwa. Ale jak mus, to
>mus...
>> Na infolinie nie hukniesz, bo jak widzisz automatyczna.
>> Jak sie przebijesz do czlowieka, to on przeciez nic nie moze - nie
>> on
>> ustala jak dziala infolinia.
>No, to wiadomo, że nie będę konsultanta walił, chyba, że to jakaś
>pinda (n=z) będzie. Ale jak grzeczny, to spoko. Oznajmię tylko, że
>spadam.
A myslisz, ze on ma komu przekazac "klient sie wk* i chce spadac" ?
>> Albo nagraj jak opierdalasz, pusc na YT, rozpowszechnij ... to moze
>> sie poczuja do naprawienia :-)
>Zrobi się negatywny marketing szeptany.
Podeslij link rzecznikowi, ale anonimowo oczywiscie :-)
>>> A tak, skoro postawili się okoniem, to poleciał sążnisty
>>> mail do WIIH (następca PIH), dostałem odpowiedź, ze wprawdzie
>>> błędu w
>>> systemie kasowym dotyczącym Pepsi nie znaleźli, ale się okazało,
>>> że w kilku miejscach nie było cenówek i trochę się tam
>>> mandatnęło.
>
>> Swoja droga musze ich napuscic na jedna biedronke - oj, beda tam
>> mieli
>> uzywanie :-)
>Ja już parę razy odpuszczałem, jeśli przewina niewielka, a nie byłem
>pewien,
a tu chyba polowa bez cen..
>>czy tam, gdzie drwa porąbią, nie poleci za dużo wiórów. Bo tak mnie
>>wkurzył tylko jeden sklep.
>Bo nie zależy mi na ukaraniu, a na pozbyciu się problemu i to w
>cywilizowany sposób... Jeśli inspekcja poprzestała by skutecznie na
>pouczeniu, to mi wystarczy. Ale jak będzie trzeba, to wymyślę, jak
>użądlić.
A zycie podpowiada, ze to jest wlasnie cywilizowany sposob.
Jeden mandacik, drugi ... a moze i nawet najpierw pouczaja ... choc
kierownik sklepu powinien przeciez sam o to dbac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.18 12:24 HF5BS
- 11.05.18 14:19 J.F.
- 11.05.18 21:43 i...@p...pl
- 11.05.18 22:38 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:33 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:55 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:59 Tomasz Śląski
- 12.05.18 17:14 HF5BS
- 12.05.18 17:19 HF5BS
- 12.05.18 17:55 HF5BS
- 14.05.18 18:36 J.F.
- 14.05.18 18:50 J.F.
- 14.05.18 19:49 HF5BS
- 14.05.18 23:24 Tomasz Śląski
- 16.05.18 21:19 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty