eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-14 19:49:10
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5af9be5c$0$31351$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ano. Nadal jednak wiele milionow tych komorek jest potrzebnych, i klient
    > jak sie wk* na operatora, to zmieni.

    Nie inaczej, do Bydgoszczy będę jeździć, a tu nie kupię...

    > Choc po prawdzie to szybkosc napraw sie bardzo polepszyla w TP, a w

    No, pamiętam kiedyś, w okresie powszechnych zmian numeracji związanych z
    wymienianiem central. Grochow-2, czyli EWSD, Koło-2, dodają z przodu ósemkę.
    Dzwonię rano 37xxxx - "...abonent ma zmieniony numer..." i podany wzorzec
    zmian. Dzwonię 837xxx, NMTN. Centrala - nie reaguje, olewa niemal jawnie. B
    iuro Napraw takowoż. Jeden telefon do BOK i za pół godziny kierunek śmiga,
    jak należy. Kiedyś, jak miałem swój numer, 813xxxx, aby na nim postawić SDI,
    powłączałem wszystkie darmowe usługi, bo tak :P :), wracam w piątek z
    roboty, jedna nie działa, dzwonię do BOK i pani mnie bardzo przeprasza, ale
    już nie ma techników na centrali i zrobią DOPIERO w poniedziałek. I tak się
    stało. Czyli można, wystarczy chcieć.

    > komorkach ... a to bardziej skomplikowana sprawa, to i musi potrwac :-)

    Może komuś się nadal nie chce?

    >> 'mechanizmy obronne.' Rykoszetem dostają normalni ludzie, którzy czasem
    >> muszą zadzwonić i coś załatwić.
    >
    > Ale przeciez ten mechanizm obronny nie wyeliminuje takiej staruszki z
    > wylaczonym TV.
    > Dalej bedzie dzwonila az sie w koncu dodzwoni.
    > No chyba, ze kogos z rodziny wezwie i poprosi o pomoc.

    A jak rodzinka kocha swoją babcię i się wkurwi takim stanem rzeczy... Trochę
    mi wtedy szkoda konsultanta, na którego to trafi, jak w końcu przegrzebią
    ścieżkę.

    > Moze jednak za duze oszczednosci, jakby bylo ich wiecej i z dobra lista
    > pytan, to by staruszke obsluzyli w 2 minuty.

    No cóż... ale pewnie wtedy by staruszkowie mniej płacili...? A tak, w
    perspektywie długiego przedzierania się przez opcję postanowi, że już
    dopłaci te ileś-tam, byle mieć święty spokój...? Jeden kilka PLN, drugi,
    trzeci, dziesiąty...

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: