  • 161. Data: 2013-11-12 14:34:09
    Temat: Re: Policyjny mistrz
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
    W dniu 09.11.2013 09:47, Czesław Wiśniak pisze:
    >W rejonowym? Jaja sobie robisz?

    Rejonowy przytakiwac nie musi, szczegolnie jesli ma szczegolowe dane i
    analize bieglego. I nawet jaj nie potrzebuje aby nie przytaknac, bo co
    mu grozi ?

    Pytanie czy prokurator nie przekonal juz kierowcy ze jego wina i ze
    wystarczy mandat czy tam dobrowolne ukaranie grzywna 300zl.

    I tak prawde mowiac to nie jestem przekonany czy kierowca niewinny.

    Ale jakby tak obaj zostali skazani, to by na drogach bylo dwa razy
    bezpieczniej :-)

    J.

  • 162. Data: 2013-11-12 14:37:36
    Temat: Re: Policyjny mistrz, czyli spotkali się dwaj debile.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości

    >Ale jakie okoliczności? Okoliczności muszą zajść WCZEŚNIEJ, żeby
    >zdjąć
    >zasadę ograniczonego zaufania. To policjanci mogli widzieć, że
    >kierowca Puga dość swobodnie podchodzi do przepisów, zaczynając
    >manewr
    >zmiany pasa w miejscu wyłączonym z ruchu.

    Widzieli tez ze hamuje i zwalnia, calkiem jakby uslyszal syrene i
    chcial przepuscic pojazd uprzywilejowany.

    J.

  • 163. Data: 2013-11-12 15:34:06
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.11.2013 23:43, LEPEK pisze:
    /.../
    > Ułatwić przejazd nie oznacza ustąpienia pierwszeństwa.

    A może jednak?

  • 164. Data: 2013-11-12 15:37:40
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.11.2013 14:34, J.F pisze:
    > Rejonowy przytakiwac nie musi, szczegolnie jesli ma szczegolowe dane i
    > analize bieglego. I nawet jaj nie potrzebuje aby nie przytaknac, bo co
    > mu grozi ?

    Aha, 2 lata temu usłyszałem, że od prawnika, że prędzej znajdę igłę w
    stogu siana niz sprawiedliwość w sądzie rejonowym. Po latach biegania po
    sądach zgadzam się z tym twierdzeniem w 100%, ale to nie temat na tą
    grupę.Btw. okręgowy mnie uniewinnił (zmienił wyrok rejonowego) do tego
    wyszło że głupi policjant Adam Rakowski z Gniezna nie dopełnił
    obowiązków... Teraz mam na to prawomocny wyrok sądu i będę ział ogniem.

    --
    anacron
    aba/

  • 165. Data: 2013-11-12 21:05:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-11-12 10:23, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Bo to nie tylko przypadek z wątku, ale wiele możliwych sposobów
    > na kolizję :)

    Aaa. Myślałem że ograniczamy się do tego przypadku.

    > No dobra, ale to po drodze z pierwszeństwem nie zawsze działa :)
    > Wystarczy że np. jadą naprzeciw :>

    Ale w tym przypadku jak będą niebiescy lecieć w chuja, to nie widzę
    powodu, żeby sobie również nie pociąć w chuja z nimi:P Każda strona ma
    swoje rację - żadna nie rozstrzyga, no to jedziemy z regułą prawej dłoni
    - bez sensu? No i co z tego, ważne że działa:P

    Shrek.

  • 166. Data: 2013-11-12 22:50:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Nov 2013 10:48:34 +0100 osobnik zwany anacron
    napisał:

    > Jasne, ale on spojrzał i było pusto, skręcił i już dostał. Vectra mogła
    > być schowana za ciężarówką. Wróżką nikt nie jest, chociaż niektórzy by
    > chcieli.

    widzę właśnie, żę chcesz. A nie wiesz czy tak było czy nie.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 167. Data: 2013-11-13 09:46:23
    Temat: Re: Policyjny mistrz, czyli spotkali si? dwaj debile.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-11-12 14:37, J.F wrote:

    > Widzieli tez ze hamuje i zwalnia, calkiem jakby uslyszal syrene i chcial
    > przepuscic pojazd uprzywilejowany.

    Albo skręcić w lewo...

    Był na pasie do skrętu w lewo? Był. Miał wrzucony kierunek? Miał.
    Hamował przed manewrem skrętu? Hamował. No to skąd wniosek, że skoro
    wszystko wskazuje, że zamierza on skręcić w lewo, to nie zamierza?

    Shrek.

  • 168. Data: 2013-11-13 10:11:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2013-11-12 14:37, J.F wrote:

> [...]
    >Hamował przed manewrem skrętu? Hamował. No to skąd wniosek, że skoro
    >wszystko wskazuje, że zamierza on skręcić w lewo, to nie zamierza?

    Wyla syrena ? Wyla. Blyskaly niebieskie swiatla ? Pewnie tak.
    Byla dobra widocznosc ? Byla.
    Powienien ich zauwazyc i przepuscic ? Powinien.

    To skad wniosek ze tego nie zrobi ? :-)

    J.

  • 169. Data: 2013-11-13 12:37:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Nov 2013, Smok Eustachy wrote:

    > W dniu 08.11.2013 23:43, LEPEK pisze:
    > /.../
    >
    > A może jednak?

    Twoje pytanie jest niejednoznaczne - czy zmierza do tego, że
    w omawianym przykładzie jednak powinno być ustąpienie pierwszeństwa,
    czy "ułatwić przejazd" ma stanowić ekwiwalent obowiązku ustąpienia.
    Bo to drugie to nieprawda - patrz np. włączanie się do ruchu
    autobusu z przystanku w terenie zabudowanym.

    pzdr, Gotfryd

  • 170. Data: 2013-11-13 12:46:43
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    > A wiadomo jakie były ustalenia po zdarzeniu?
    > Sprawa zakończona czy trwa?

    w komentarzach na yt ktos napisal "3 grudnia rozprawa w SR w Zambrowie."

    --
    http://db.org.pl/