  • 71. Data: 2010-04-07 22:08:02
    Temat: Re: Policja znalazła prawdziwych przestępców
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *DoQ* wrote in <news:hpi9u4$akd$1@mx1.internetia.pl>:
    > I tak wlasnie będzie wygladac ta polska swiadomosc i kultura picia.

    jak wyglada swiadomosc, najlepiej pokazala ankieta
    http://miniurl.pl/piles

    pozdr, R

  • 72. Data: 2010-04-07 22:44:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nigdy nie weseliłeś się w pubie z przyjaciółmi, nie robiłeś grilla na
    > tarasie?

    Do tego nie jest mi potrzebny alkohol, zwłaszcza w ilości 1 kufla.
    Więc to nie była odpowiedź na moje pytanie.

  • 73. Data: 2010-04-07 22:45:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > O jezu, a to był właśnie jedyny plus UE na jaki liczyłem.

    Że wystrzela istniejące w Polsce homo sovieticusy?

  • 74. Data: 2010-04-07 23:33:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Samotnik" s...@l...localdomain

    > Jeden 0,3 promila, jeden 0,26. Pewnie w lany poniedziałek wypili coś do
    > obiadu. Jaki to ma sens, powiedzcie mi? I jeszcze się takim sukcesem chwalić?
    >
    > Najlepiej niech ustalą limi nieco poniżej 0,0 promila. Dzięki temu wszyscy
    > będziemy winni. Nie trzeba będzie nawet dmuchać! Policja wszystkim zatrzyma
    > prawo jazdy i nie będzie niczego.

    Gdyby Ci pijak uciął nogę -- inaczej byś myślał. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 75. Data: 2010-04-07 23:56:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-07, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Niby dlaczego?
    > Nie bardzo rozumiem jaka jest przewaga akurat jednego kufla nad zerem kufli?

    Jak sobie człowiek w trasie zatrzyma się na obiad na golonkę to *jedno*
    jasne pełne świetnie podniosi jakość posiłku. A zdolności
    psychomotorycznych nie obniża.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: specjalnie podkreśliłem, że jedno.

  • 76. Data: 2010-04-07 23:59:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-07, Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> wrote:

    > Nie ja. Doczytaj. Ale po co, nieprawdaż ?

    Jakiś problem ze słowem "teraz"? ;-P

    > Zasadniczo, to jedno piwo wypite przez normalnego, zdrowego człowieka,
    > w normalnych warunkach i przy zachowaniu celu ( czyli podkreślę : piwo w
    > pubie, a nie wypite na szybko w barze ) nie da wyniku powyżej 0.2 Jeśli
    > ktoś ma problem z przemianą, to niech pije małe, nie pije w ogóle, albo
    > jeżdzi taksówkami.

    Ja tylko podkreślam, że nawet spokojnie wypite piwo może dać wynik > 0,2
    promila. Pomysł spotkania się ze znajomymi czy wypicie kufelka do
    golonki w trasie jest dobry, ale jeśli ma być połączony z kilkugodzinnym
    czekaniem przed powrotem/pojechaniem dalej robi się chory.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 77. Data: 2010-04-08 00:03:57
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-07, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Ale co ma do tego limit?
    >
    > Jak by wolno było mieć 0.8 promila, to by też łapali takich co mieli
    > 0.83 i 0.87 no i by były równie mądre głosy że policja złapała wielkiego
    > przestępce który wypił pół łyka piwa za dużo.
    >
    > Taka natura prawa stanowionego że są jakieś limity i albo jesteś poniżej
    > albo powyżej.

    Tyle, że czasem limit ma sens, czasem nie ma. Ściganie za prędkość >80km/h
    na osiedlowej uliczce ma sens, a na autostradzie nie bardzo, nie?
    Mi do pełni szczęścia brakuje możliwości pojechania samochodem po
    obiedzie zakończonym kuflem piwa bądź lampką wina, z rozmów ze znajomymi
    wynika, że nie tylko mi. Ale nie mam zamiaru dopuszczać możliwości
    pojechania po butelce wina czy czterech piwach - bo to już na
    przeciętnego człowieka działa w sposób zauważalny.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 78. Data: 2010-04-08 00:05:40
    Temat: Re: Policja znalazA&#65533;a prawdziwychprzestÄ&#65533;pcA?w
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-07, kogutek <k...@o...pl> wrote:

    > Żeby mieć następnego dnia 0,3 promila to poprzedniego dnia trzeba wypić do
    > obiadu i kolacji między 0,7 - 1,0 litra wódki. Dobrze że ich złapali.

    O, na tym też się zupełnie nie znasz.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 79. Data: 2010-04-08 07:21:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Stankiewicz e...@...sigu.invalid ...

    > Cena benzyny ( paliw w ogóle ) jest tylko pośrednio zależna od "rządu".

    Formalnie - prawda.
    Praktycznie - ROTFL

  • 80. Data: 2010-04-08 07:21:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik krzysiek82 s...@u...pl ...

    > I nie wszyscy muszą chodzić wieczorami na piwo :)

    oczywiscie wiele rzeczy mozna człowiekowi zabronic.
    Ale po co? Dla samego zabraniania i łapania tych, co zakaz przekrocza?