  • 61. Data: 2010-04-07 19:17:22
    Temat: Re: Policja znalazła prawdziwych przestępców
    Od: WW <w...@v...pl>

    Cavallino pisze:

    > Niby dlaczego?
    > Nie bardzo rozumiem jaka jest przewaga akurat jednego kufla nad zerem
    > kufli?

    Nigdy nie weseliłeś się w pubie z przyjaciółmi, nie
    robiłeś grilla na tarasie?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

  • 62. Data: 2010-04-07 19:17:36
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 07 Apr 2010 19:09:03 +0200, r...@k...pl na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > A po co? :)

    Już napisałem. Jeśli w 4 godziny po wypiciu piwa masz 0.19, to masz problem
    z metabolizmem.

    "Pamiętajcie, drogie dziatki, Nie żartować z ojca, matki, Bo paraliż
    postępowy / Najzacniejsze trafia głowy. Tadeusz Żeleński-Boy (1874 - 1941)"

  • 63. Data: 2010-04-07 19:27:29
    Od: WW <w...@v...pl>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > Serio myślisz, że to jest główny powód tego, że mamy takie a nie inne
    > limity ?

    Tak, moim zdaniem to główny powód i do tego bardzo
    wygodny dla władzuni.
    Zwalnia ją to z dbałości o lepszy stan dróg, większa
    ich ilość, lepsze oświetlenie i zmuszenie ludzi do
    jazdy używanymi/ rozbitymi samochodami.

    No bo skoro tylu pijanych kierowców to ....oni
    wszystkiemu winni.

  • 64. Data: 2010-04-07 19:29:13
    Od: WW <w...@v...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma tak dobrze.
    > Żeby homo sovieticusy wymarły śmiercią naturalną trzeba kilku pokoleń.
    > A jak będziemy pielęgnować ormowskie tradycje (m.in. tu na grupie) to
    > nigdy nie wymrą.

    O jezu, a to był właśnie jedyny plus UE na jaki liczyłem.
    Wypić pyfko i spokojnie pojechać do domu.

  • 65. Data: 2010-04-07 19:30:20
    Od: WW <w...@v...pl>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > Eee, no co Ty :P

    > Hmm, nie przypominam sobie aby kiedykowiek nie było tam piwa ;-)

    No właśnie to ta czara, było ale nie dla kierowców ;-(

  • 66. Data: 2010-04-07 19:37:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Samotnik pisze:
    > http://www.bielsko.slaska.policja.gov.pl/wiadomosci/
    art3026,akcja-trzezwosc.html

    > Jeden 0,3 promila, jeden 0,26. Pewnie w lany poniedziałek wypili coś do
    > obiadu. Jaki to ma sens, powiedzcie mi? I jeszcze się takim sukcesem chwalić?
    >
    > Najlepiej niech ustalą limi nieco poniżej 0,0 promila.

    Ale co ma do tego limit?

    Jak by wolno było mieć 0.8 promila, to by też łapali takich co mieli
    0.83 i 0.87 no i by były równie mądre głosy że policja złapała wielkiego
    przestępce który wypił pół łyka piwa za dużo.

    Taka natura prawa stanowionego że są jakieś limity i albo jesteś poniżej
    albo powyżej.

  • 67. Data: 2010-04-07 20:02:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Zaszyj się, a prawdopodobieństwo zatrzymania pod wpływem sprowadzisz do
    > zera :)

    Mnie ten problem nie dotyczy, bo nie przepadam za alkoholem, ale nie
    widzę powodu dla którego karze się ludzi za jazdę po jednym piwie, czy
    też takich, którzy nawet nie wiedzą, że mają jeszcze jakiś alkohol we
    krwi. Bezsens.

    --
    cokolwiek

  • 68. Data: 2010-04-07 20:22:49
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    WW wrote:

    > Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus masz o 10,28

    Ale to nie nasz problem, że mieszkasz tam, gdzie mieszkasz.
    Do mnie jeździ co pół godziny (w nocy).

    > taxi podwyższa imprezę x 5.

    Jakiś przymus picia?
    Przeprowadź się nad bar./
    Będziesz mógł w kapciach...

    > Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

    Tak.
    Ani Rockefeller.

    --
    Bydlę

  • 69. Data: 2010-04-07 21:58:34
    Temat: Re: Policja znalazĹ&#65533;a prawdziwychprzestÄ&#65533;pcĂłw
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > będziemy winni. Nie trzeba będzie nawet dmuchać! Policja wszystkim zatrzyma
    A skąd wiesz ile mięli jak wsiadali do samochodów. Może zanim ich złapali każdy
    z nich zrobił z 400 kilosów. I jak wsiadali to mięli 2 promile. Z doświadczenia.
    Żeby mieć następnego dnia 0,3 promila to poprzedniego dnia trzeba wypić do
    obiadu i kolacji między 0,7 - 1,0 litra wódki. Dobrze że ich złapali.

  • 70. Data: 2010-04-07 21:58:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Jak by wolno było mieć 0.8 promila, to by też łapali takich co mieli
    > 0.83 i 0.87 no i by były równie mądre głosy że policja złapała wielkiego
    > przestępce który wypił pół łyka piwa za dużo.

    Otoż to.
    I znowu by była dyskusja "dlaczego legalnie mogl jechac majac 0,8 a przy
    0,85 zostal juz przestępcą - przciez to tylko 3 łyki więcej".

    Pozdrawiam
    Paweł