  • 81. Data: 2010-04-08 07:21:13
    Temat: Re: Policja znalazła prawdziwych przestępców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik krzysiek82 s...@u...pl ...

    > dokładnie, niektórzy nie potrafią tego pojąć, że na trzeźwo to da się
    > jednak jeździć :)

    raczej niektorzy nie potrafia zrozumiec, ze inni maja inaczej niz oni.

  • 82. Data: 2010-04-08 07:21:14
    Temat: Re: Policja znalazĹ&#65533;a prawdziwychprzestÄ&#65533;pcĂłw
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kogutek k...@o...pl ...

    > A skąd wiesz ile mięli jak wsiadali do samochodów. Może zanim ich
    > złapali każdy z nich zrobił z 400 kilosów. I jak wsiadali to mięli 2
    > promile. Z doświadczenia. Żeby mieć następnego dnia 0,3 promila to
    > poprzedniego dnia trzeba wypić do obiadu i kolacji między 0,7 - 1,0
    > litra wódki. Dobrze że ich złapali.

    piekne...
    Słwo daje, jedna z większych głupot, jakie ostatnio czytałem.

  • 83. Data: 2010-04-08 07:21:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Gdyby Ci pijak uciął nogę -- inaczej byś myślał. :)

    Głowe!!!!!
    ups, wtedy nie myslałm by inaczej...

  • 84. Data: 2010-04-08 08:58:32
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości

    > Wojtku, zawsze możesz zostać w którymś z egzotycznych krajów, gdzie
    > nurkujesz i olać zniewolenie w Polsce.
    >
    > Alternatywnie możesz zająć się obywatelską inicjatywą ustawodawczą. Zmień
    > prawo, skoro 0.2 to takie zniewolenie, to w Polsce, gdzie mamy wstręt do
    > wszelkich nakazów, zdobycie 100 000 podpisów nie powinno być żadnym
    > problemem, a dodatkowo żaden z parlamentarzystów nie będzie chciał się
    > narazić swoim wyborcom i nie będzie głosował przeciw.

    Czyśmy byśmy bylibyśmy narodem wiecznie narzekającym?
    Jeżeli nam bardzo coś doskwiera to po to mamy demokracje...
    Też mocno sugeruje co przekazał Ci jasno Marcin.

    Artur(m)

  • 85. Data: 2010-04-08 09:23:18
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Problem leży gdzie indziej.
    > Kuriozalny zakaz 0,0 znacznie zwiększa ilość "pijanych
    > kierowców".
    > Wprowadzenie 0,5 czy 0,8 pozwoliło by policji
    > skoncentrować się na złapaniu tych naprawdę nawalonych
    > jak drzwi od stodoły. Drugim, bardzo pozytywnym
    > skutkiem było by zmniejszenie stresu i prawdopodobnie
    > ilości wypitej gorzały.

    Ale jesteś naaaiiiwnyyyyy!!
    Znam jednego kierowcę, który po jednym piwie na pewno
    nie powinien prowadzić.

    Skoro mogę legalnie walnąć
    > kufel porterka i spokojnie jechać, to na pewno nie
    > walne drugiego.

    Ale jesteś naaaiiiwnyyyyy!!
    Wypije drugie, i trzecie i pomyśli że jeszcze nie przekroczył.

    > "Wadą" jest natomiast znaczny spadek wykrywalności w
    > policji oraz konieczność poszukania innych przyczyn np.
    > złych i żle oświetlonych dróg itp.

    "Kocham" wszystkich, którzy wszędzie węszą spiski.

    Artur(m)

  • 86. Data: 2010-04-08 09:27:55
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Nigdy nie weseliłeś się w pubie z przyjaciółmi, nie
    > robiłeś grilla na tarasie?

    Często.
    Nigdy nie miałem problemów typu - "na początku wypije dwa kielonki,
    to jak będę jechał to już będę trzeźwy"

    Artur(m)

    ps Czyżbyś sugerował, ze z kolegami w pubie parę godzin
    bawiłes sie przy jednym kufelku??????

  • 87. Data: 2010-04-08 09:30:20
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhrpvss.i1h.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Jak sobie człowiek w trasie zatrzyma się na obiad na golonkę to *jedno*
    > jasne pełne świetnie podniosi jakość posiłku. A zdolności
    > psychomotorycznych nie obniża.

    Pisałem wyżej, że znam jednego kierowcę, na którego by podziałało
    Wiem to z autopsji - czyli wiem co mówię

    Artur(m)

  • 88. Data: 2010-04-08 09:33:42
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Lubisz jak Cię za pysk trzymają co? :-)

    Lubisz łamać przepisy. Co?:)

    Artur(m)

  • 89. Data: 2010-04-08 09:36:34
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Mnie ten problem nie dotyczy, bo nie przepadam za alkoholem, ale nie
    > widzę powodu dla którego karze się ludzi za jazdę po jednym piwie, czy
    > też takich, którzy nawet nie wiedzą, że mają jeszcze jakiś alkohol we
    > krwi. Bezsens.

    Na szczęscie, że "nie widzisz powodu" nie znaczy ze "bezsens"

  • 90. Data: 2010-04-08 09:57:18
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-08, Artur(m) <m...@i...pl> wrote:

    > Pisałem wyżej, że znam jednego kierowcę, na którego by podziałało
    > Wiem to z autopsji - czyli wiem co mówię

    No to niech ten jeden popije herbatą.

    Krzysiek Kiełczewski