  • 161. Data: 2010-04-10 16:47:17
    Temat: Re: Policja znalazła prawdziwych przestępców
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > O jakich fachowcach mowisz?

    O takich którzy taki limit trzeźwości wymyślali, bądź powinni wymyślać z
    obiektywnych powodów.

    > nie twierdze, ze jest inaczej.
    > Nie o takiej zaleznosci była mowa.

    Jak najbardziej o takiej.
    Przynajmniej ja o takiej mówiłem, o czym myślisz Ty to nie wiem. ;-)

    > Tak.

    Bujaj się.

  • 162. Data: 2010-04-10 16:47:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:Xns9D5651A2FA0Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > otworzy drzwi i wypadnie.
    > Wysiadzie z samochodu i wpadnie pod koła innego?

    Jak chcesz sobie tylko grafomanię uprawiać to beze mnie.
    EOD

  • 163. Data: 2010-04-10 16:49:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Głównym powodem jest konieczność zapewnienia istotnie krótszego czasu
    > reakcji

    Przekonujący argument - jeśli 0,2 wpływa TYLKO na czas reakcji to jestem
    skłonny się z tym zgodzić.

  • 164. Data: 2010-04-10 18:38:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > O takich którzy taki limit trzeźwości wymyślali, bądź powinni wymyślać z
    > obiektywnych powodów.

    Byc moze powinni.
    Wymyslali raczej politycy na zasadzie "bo tak"

    > Jak najbardziej o takiej.
    > Przynajmniej ja o takiej mówiłem, o czym myślisz Ty to nie wiem. ;-)

    ja nie mowie o stanie faktycznym, tylko przekonaniach.
    To ze ludzie przekraczaja predkosc bo kara jest stosunkowo mała, a nie
    jezdza po piwie bo kara jest dotkliwsza nie oznacza, ze chcieliby
    zwiekszenia limitów predkosci a nie chcieliby zliberalizowania przepisu o
    dopuszczalnej ilosci alkoholu do 0,2.

    > Bujaj się.

    cóz, to chyba nic dziwnego, ze argumentowi "bo tak" przeciwstawiam argument
    "bo nie"?
    Ale ok, od lewej do prawej....

  • 165. Data: 2010-04-10 18:38:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To było do tych co bzdury piszą.
    > Ja nie mam tego w zwyczaju.
    > A jeśli w ten sposób chciałeś zapytać dlaczego większy, to odpowiedź
    > jest prosta - równowagę łatwiej zachować na 4 kołach.

    przy 0,2 nie mozna miec problemów z równowaga.
    Zreszta przeciez nie o to chodzi. głownym problemem jest spadek poziomu
    koncentracji i wydłuzenie czasu reakcji.
    Innymi słowy mowiac - jestem za tym, zeby wpisac w PoRD zapis, ze
    rowerzystę uwarza sie za pijanego, jezeli (ma problemy z utrzymaniem
    równowagi i ma we krwi wiecej niz 0,2) lub (jezeli ma w wydychanym
    powietrzu wiecej niz 0,8)
    To wyeliminuje problem tych co po jednym piwie gibia sie jak w czasie
    sztormu.

  • 166. Data: 2010-04-10 18:38:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Przekonujący argument - jeśli 0,2 wpływa TYLKO na czas reakcji to jestem
    > skłonny się z tym zgodzić.

    IMO 0,2 wplywa na wszystko (na organizm znaczy sie) dokładnie w taki sposób
    ze uznałbym za niebezpieczne ewentualnie prowadzenie bolidu F1 z predkoscia
    250 a nie roweru z predkoscia 25.

    Szkoda, ze nie mozna zrobic takich eksterytorialnych testów - np. tylko w
    wielkopolsce od dzis przez miesiac mozna miec we krwi do 0,5.
    A gdyby jeszcze wprowadzic troche inne przepisy dla rowerzystów.
    Juz widze, jak słupki wykrywalnosci przstepstw poleciałyby w dół...

  • 167. Data: 2010-04-10 20:57:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Apr 2010, Cavallino wrote:

    > Przekonujący argument - jeśli 0,2 wpływa TYLKO na czas reakcji to jestem
    > skłonny się z tym zgodzić.

    A nie nie.
    Ale jeśli u kogoś wpływa (już!) również na poczucie kierunku (na
    przykład), to z dwojga złego lepiej żeby to było widać i lepiej
    jakby szansa skasowania "osoby trzeciej" była mniejsza.
    Przeciw testowi stania na jednej nodze nie mam nic :|
    (ale i tak to kierowca który nie ustoi więcej szkody wyrządzi
    jak nie trafi tam gdzie chciał).

    pzdr, Gotfryd

  • 168. Data: 2010-04-17 10:28:15
    Od: Jan <j...@w...pl>

    WW pisze:
    > Ale i przepisy powinny być dostosowane do ludzi. W całej UE wolno 0,5
    > lub 0,8 a u nas 0,0
    (...)

    > Coś tu śmierdzi.

    W ojczyźnie naszej najsilniej śmierdzi dążenie
    do ułatwiania sobie życia kosztem innych.
    Przypuszczam, ba, wręcz jestem niemal pewny,
    że tego typu (czyli ilościowe w postaci ułamka)
    przepisy nie mogą być u nas wprowadzone, bo
    wskutek katastrofalnego poziomu nauczania
    matematyki w szkołach spora grupa absolwentów
    nie umie posługiwać się ułamkami. Także dziesiętnymi.
    Mam na myśli nie tylko absolwentów szkół podstawowych,
    ale i tych nieco wyższych, a nawet całkiem wysokich.
    A taki poziom nauczania matematyki wziął się
    z niskiego poziomu elity kierującej szkolnictwem.
    Która musi sobie tak ułatwiać życie, bo inaczej
    nie da rady.
    A wprowadzenie zera jako limitu jest już prostsze
    do opanowania dla ludzi o niskim poziomie
    intelektualnym.

    Jan