  • 91. Data: 2010-04-08 10:29:45
    Temat: Re: Policja znalazła prawdziwych przestępców
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hpi0mk$dtb$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Ale i przepisy powinny być dostosowane do ludzi. W całej UE wolno 0,5 lub
    > 0,8 a u nas 0,0
    > To ciekawe, bo inne rzeczy, np. cenę benzyny w tym roku zrównają z EU - bo
    > podobno "muszą".
    > A promili podnieść nie muszą. ?
    > Coś tu śmierdzi.

    Władza lubi trzymać ludzi za mordę, ale jest też druga strona medalu. U nas
    się nie pije, ale chleje. U nas nie skończy się na lampce wina do obiadu
    tylko trzeba wypić ćwiarę wódy, albo kilka piw. Gdyby popuścili
    kierowcom-pijakom cugli to pić będzie każdy, a potem będą tłumaczenia, że to
    tylko jeden kielonek mimo że było ich kilka. Wtedy już nie byłoby życia, bo
    kontrolowaliby wszystkich bez wyjątku. Głupim Polakom jak dasz palec to
    obgryzą całą rękę. Mówię o głupich, a nie o wszystkich Polakach.
    neelix

  • 92. Data: 2010-04-08 10:31:34
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości

    > Tak. Co ciekawe najbardziej restykcyjne są kraje "wschodnie" - widocznie
    > władza wie jak to tam jest z kulturą picia.

    I to jest wystarczający powód do restrykcji w stosunku do wszystkich.
    neelix

  • 93. Data: 2010-04-08 10:40:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Problem leży gdzie indziej.
    > Kuriozalny zakaz 0,0 znacznie zwiększa ilość "pijanych kierowców".
    > Wprowadzenie 0,5 czy 0,8 pozwoliło by policji skoncentrować się na
    > złapaniu tych naprawdę nawalonych jak drzwi od stodoły.

    A jaka jest szansa złapania tak nawalonego? Taki delikwent dostanie z urzędu
    stróża czy zatrzymanie będzie kwestią przypadku lub w wyniku spowodowanego
    wypadku?

    > skutkiem było by zmniejszenie stresu i prawdopodobnie ilości wypitej
    > gorzały. Skoro mogę legalnie walnąć kufel porterka i spokojnie jechać, to
    > na pewno nie walne drugiego.

    A jak po pierwszym poczuje, że może jeszcze wypić drugi, a przed trzecim
    zupełnie straci samoocenę? Do dupy z takimi pomyslami.

    > Czy to nie chichot historii, że w kraju o najtęższych, po Rosjanach
    > głowach, obowiązuje 0,0 podczas gdy inni, nie dotrzymujący nam kroku, mogą
    > spokojnie mieć 0,5 a nawet 0,8 ?

    U nas jest wystarczająco dużo debili na trzeźwo. Lepiej nie dokładać jeszcze
    stanu nietrzeźwości. Wystarczy popatrzeć jak zachowują się piesze pijaczki.
    Na osiedlach jest to darcie mordy i tłuczenie butelek. Taki nawalony debil
    miałby mieć prawo kierować pojazdem???
    neelix

  • 94. Data: 2010-04-08 10:50:29
    Temat: Re: Policja znalazĹ&#65533;a prawdziwychprzestÄ&#65533;pcĂłw
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik kogutek k...@o...pl ...

    > piekne...
    > Słwo daje, jedna z większych głupot, jakie ostatnio czytałem.
    Głupi to Ty jesteś bo nie napisałeś gdzie widzisz głupotę. Czy w tym że jak
    wsiadali to mięli więcej, czy żeby mieć 0,3 następnego dnia rano to trzeba się
    poprzedniego dnia nawalić jak stodoła? A może według Ciebie dobrze by było żeby
    ich nie złapali?

  • 95. Data: 2010-04-08 10:58:40
    Temat: Re: Policja znalazĂ&#65533;&#65533;a prawdziwychprzestĂ&#65533;&#65533;pcĂ&#65533;Âłw
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > O, na tym też się zupełnie nie znasz.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski
    Pewno się nie znam tak dobrze jak Ty pijacy codziennie. Cztery, pięć razy do
    roku daję ostro w palnik.

  • 96. Data: 2010-04-08 11:05:02
    Temat: Re: Policja znalazA&#65533;&#65533;a prawdziwychprzestA&#65533;&#65533;pcA&#65533;Â?w
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-08, kogutek <k...@o...pl> wrote:

    > Pewno się nie znam tak dobrze jak Ty

    To się nie wypowiadaj.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 97. Data: 2010-04-08 11:20:54
    Temat: Re: Policja znalazĂ&#65533;&#65533;&#65533;a prawdziwychprzestĂ&#65533;&#65533;&#65533;pcĂ&#65533;&#65533;Ă&#65533;Âłw
    Od: k...@o...pl

    > To się nie wypowiadaj.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski
    Za to Ty napisz jakie są wrażenia jak się pije codziennie. Widać że jesteś
    ekspertem. Jak to jest jak się jedzie kiedy ma się z półtora promila? Albo kaca
    giganta? Napisz, pewno inni też są ciekawi a nie mają śmiałości spytać.
    Rozjechałeś już kogoś po kielichu? Fajne wrażenie? Może chociaż psa rozjechałeś?

  • 98. Data: 2010-04-08 11:24:59
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Głowe!!!!!
    > ups, wtedy nie myslałm by inaczej...
    Tobie się wydaje że myślisz. Ta czynność jest dla Ciebie niedostępna.

  • 99. Data: 2010-04-08 11:28:00
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 7 Kwi, 23:56, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    wrote:

    > Jak sobie cz owiek w trasie zatrzyma si na obiad na golonk to *jedno*
    > jasne pe ne wietnie podniosi jako posi ku. A zdolno ci
    > psychomotorycznych nie obni a.

    nie obniża ? nie no super. To jak wypiję jedno na trasie po 2,5 roku
    abstynencji to efekt będzie taki sam jak w wypadku gościa, który pije
    częściej tak ?

    nie mam pojęcia po jaką cholerę dorabiasz własne niepodparte
    kompletnie niczym teorie.

  • 100. Data: 2010-04-08 11:29:16
    Temat: Re: Policja znalazA&#65533;&#65533;&#65533;a prawdziwychprzestA&#65533;&#65533;&#65533;pcA&#65533;&#65533;A&#65533;Â?w
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-08, k...@o...pl <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Rozjechałeś już kogoś po kielichu? Fajne wrażenie? Może chociaż psa rozjechałeś?

    To nie ja jestem debilem uważającym, że parę godzin po wypiciu litra
    wódki ma się tylko 0,3 promila. EOT.

    Krzysiek Kiełczewski