  • 101. Data: 2010-04-08 11:49:37
    Temat: Re: Policja znalazła prawdziwych przestępców
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    > A jak po pierwszym poczuje, że może jeszcze wypić drugi, a przed
    > trzecim zupełnie straci samoocenę?

    To będzie miał więcej niż 0,5%% czy 0,8%%.

    --
    SW3
    ----

  • 102. Data: 2010-04-08 12:31:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur\(m\) wrote:

    > Na szczęscie, że "nie widzisz powodu" nie znaczy ze "bezsens"

    Zdaje Ci się.

    --
    cokolwiek

  • 103. Data: 2010-04-08 12:58:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tobie się wydaje że myślisz. Ta czynność jest dla Ciebie niedostępna.

    Plonk warning

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 104. Data: 2010-04-08 12:58:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Władza lubi trzymać ludzi za mordę, ale jest też druga strona medalu.
    > U nas się nie pije, ale chleje. U nas nie skończy się na lampce wina
    > do obiadu tylko trzeba wypić ćwiarę wódy, albo kilka piw. Gdyby
    > popuścili kierowcom-pijakom cugli to pić będzie każdy, a potem będą
    > tłumaczenia, że to tylko jeden kielonek mimo że było ich kilka. Wtedy
    > już nie byłoby życia, bo kontrolowaliby wszystkich bez wyjątku. Głupim
    > Polakom jak dasz palec to obgryzą całą rękę. Mówię o głupich, a nie o
    > wszystkich Polakach.

    to jest jedyny powód, ktory ewentualnie jestem w stanie przyjac za
    wytlumaczenie tak niskich limitów promili podczas jazdy samochodem.
    Podwyzszyłbym tylko limity dla rowerzystów - w koncu *w razie czego* oni i
    tak najwieksze zagrozenie stanowia dla siebie.

    Ale sam jestem bardzo ceiakw - czy po podwyzszeniu ogolnych limitów liczba
    wypadków powodowanych przez nietrzezwych byłaby wieksza, czy moze ta nie
    zmieniłaby sie, natomiast liczba złapanych drastycznie by spadła.
    Jestem tez ciekaw, jakie poziomy promili maja ludzie powodujacy wypadki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 105. Data: 2010-04-08 12:58:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czyśmy byśmy bylibyśmy narodem wiecznie narzekającym?
    > Jeżeli nam bardzo coś doskwiera to po to mamy demokracje...
    > Też mocno sugeruje co przekazał Ci jasno Marcin.

    po kolei - zeby zmienic przepisy - trzeba zmienic mentalnosc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 106. Data: 2010-04-08 12:58:42
    Temat: Re: Policja znalazĹ&#65533;a prawdziwychprzestÄ&#65533;pcĂłw
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Głupi to Ty jesteś bo nie napisałeś gdzie widzisz głupotę.

    o, jak ładnie.

    > Czy w tym
    > że jak wsiadali to mięli więcej, czy żeby mieć 0,3 następnego dnia
    > rano to trzeba się poprzedniego dnia nawalić jak stodoła? A może
    > według Ciebie dobrze by było żeby ich nie złapali?

    głupota, to wyciagnac wnioski, takie jak powyzej, na podstawie opisu z
    gazety.
    Skad ty mozesz wiedziec jak długo i dalgo jechali na tym delikatnym gazie?
    A jeszcze na podstawie tych domniemywac wyciagnac wniosek, ze dobrze, ze
    ich złapali... Zdajesz sobie sprawe, ze 0,2% to taka ilosc, ktora
    praktycznie nie zmienia twojego zachowania i czasu reakcji na drodze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 107. Data: 2010-04-08 13:25:53
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.04.2010 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
    > Jestem tez ciekaw, jakie poziomy promili maja ludzie powodujacy wypadki.

    Niestety nie jestem w stanie znaleźć źródła, ale czytałem jakiś czas temu,
    że prawie wszyscy pijani sprawcy wypadków w latach 200x-200y (nie pamiętam
    zakresu, chodziło o tę dekadę) byli pijani w świetle kodeksu (tzn powyżej
    0,5%%). Brakuje tutaj statystyki wszystkich złapanych 'pijaków' (razem z
    tymi, którzy nie spowodowali wypadku), czyli od 0,2%% wzwyż - jak
    wygląda wśród nich proporcja tych 0,2%%..0,5%% do tych powyżej 0,5%%.
    Link, którym zacząłem wątek, daje pewne wskazówki - jeśli jedynym
    pokłosiem poświątecznej akcji trzeźwość w 200tys. mieście było dwóch
    ziutków na krawędzi 0,2%%, to... Nie zdziwię się, jeśli się okaże, że
    np. ze złapanych powyżej 0,2%% ci powyżej 0,5%% stanowią dajmy na to
    20%, a powodują ponad 90% wypadków.
    --
    Samotnik

  • 108. Data: 2010-04-08 13:53:20
    Temat: Re: PolicjaznalazĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;a prawdziwychprzestĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;pcĂ&#65533;&#65533;&#65533;Ă&#65533;&#65533;Ă&#65533;Âłw
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > To nie ja jestem debilem uważającym, że parę godzin po wypiciu litra
    > wódki ma się tylko 0,3 promila. EOT.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski
    Jak jesteś mikrej budowy i pijesz pod ogórka to możesz mieć i więcej. Najlepiej
    będzie jak sprawdzisz na sobie ile możesz wypić żeby po 10 godzinach mieć 0,3.
    Dla mnie to prawie litr. Dla cherlaka ćwiartka może być za dużo.

  • 109. Data: 2010-04-08 14:02:29
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-08, Mateusz <m...@g...com> wrote:

    > nie obniża?

    Nie, u przeciętnej osoby nie obniża. A układanie przepisów pod
    abstynenta, który akurat przed jazdą przestanie być absytnentem czy
    kolesia z uszkodzoną wątrobą to głupi pomysł.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 110. Data: 2010-04-08 14:04:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-08, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

> [...]
    > ziutków na krawędzi 0,2%%, to... Nie zdziwię się, jeśli się okaże, że
    > np. ze złapanych powyżej 0,2%% ci powyżej 0,5%% stanowią dajmy na to

    Gdzieś tu się jeszcze przewinęła statystyka mówiąca, że pijani stanowią
    większy odsetek kierowców niż kierowców powodujących wypadki.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski