  • 41. Data: 2010-01-10 00:32:19
    Temat: Re: Policja zabrala dowód rejestracyjny za jazdę na letnich oponach
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    J.F. pisze:

    > Biegly sobie moze uznac, a sadowy efekt zasadniczo jest ten sam -
    > kierowca nie dostowal predkosci do warunkow, w tym wlasnych opon.
    >
    > Poki nie ma obowiazku to moze stanowic okolicznosc obciazajaca, albo
    > odciazajaca - jak sie tam sedziom spodoba :-)

    Niezupełnie. Warunki to także opony w jakie wyposażony jest samochód.
    Skoro samochód jechał w warunkach trudnych np 50km/h i kierowca
    spowodował wypadek mimo że miał zimowe opony to argumentacja może być
    taka że dostosował prędkość do warunków a mimo to doszło do wypadku.
    Podczas gdy jechał tak samo 50km/h w trudnych warunkach i do tego nie
    miał zimowych opon to dodatkowo może przeważyć za argumentem że nie
    dostosował prędkości do warunków.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 42. Data: 2010-01-10 00:44:54
    Temat: Re: Policja zabraladowód rejestracyjny za jazde na letnich oponach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@d...com> napisał w wiadomości

    > Pod stwarzanie zagrożenie nie podpada powolna jazda sprawnym technicznie i
    > poprawnie wyposażonym pojazdem.

    To Twoja wersja.
    Anie nie był poprawnie wyposażony, ani to co powyżej nie jest prawdziwe.
    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 43. Data: 2010-01-10 01:05:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 10 Jan 2010 00:44:54 +0100, osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    > Użytkownik "The_EaGle" <t...@d...com> napisał w wiadomości

    > To Twoja wersja.
    > Anie nie był poprawnie wyposażony, ani to co powyżej nie jest prawdziwe.

    skoro miał przepisane prawem opony to był

    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    wsadź sobie ten kapelusz płycej bo cie w mózg uwiera

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2010-01-10 01:13:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    The_EaGle wrote:

    > Pod stwarzanie zagrożenie nie podpada powolna jazda sprawnym technicznie
    > i poprawnie wyposażonym pojazdem.

    Oczywiście, że nie podpada. Nie o to chodziło. Nic nie zrozumiałeś.

    > Dlatego mandat za utrudnianie jazdy w
    > takich warunkach to nic więcej jak tylko i wyłącznie działanie wbrew
    > prawu przez stróży prawa.

    Więc co to jest Twoim zdaniem "utrudnianie ruchu"? I kiedy można za to
    wystawić mandat? Nigdy?

    --
    cokolwiek

  • 45. Data: 2010-01-10 02:08:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości news:

    > skoro miał przepisane prawem opony to był

    Nie był.
    Poprawne=odpowiednie do danych warunków.

  • 46. Data: 2010-01-10 15:47:32
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > OczywiĹ&#65533;cie, Ĺźe nie podpada. Nie o to chodziĹ&#65533;o. Nic nie
    zrozumiaĹ&#65533;eĹ&#65533;.

    > WiÄ&#65533;c co to jest Twoim zdaniem "utrudnianie ruchu"? I kiedy moĹźna za to
    > wystawiÄ&#65533; mandat? Nigdy?
    >
    > --
    > cokolwiek
    Bardzo dużo jest przypadków kiedy można skutecznie ukarać za utrudnianie ruchu.
    I. Opisany przypadek ze komuś urwało się koło w przeładowanej przyczepce. Ulica
    Kasprzaka w Łodzi. Wąska dwukierunkowa. Spory ruch do tego autobusy. Urwanie
    koła to nie był wypadek tylko głupota. Ulica przez pacana zablokowana
    przynajmniej na pół godziny. Utrudnił ruch. Utrudnił. II. Zakaz zatrzymywania i
    postoju. Pod żabką zatrzymuje się dresowóz , włącza awaryjne i idzie po dwa
    czteropaki. Kwalifikuje się pod trzy wykroczenia. Złamał zakaz. Nieprawidłowo
    używa świateł. W zależności od natężenia ruchu może utrudniać, albo może nie
    utrudniać. To samo dostawczak. III. Dwa pasy w tą samą stronę. Jedzie środkiem i
    nie daje się wyprzedzić. IV. Skrzyżowanie i małe bęc. Nie ma ofiar, nikt nie
    ucierpiał. Jeden zjechał a drugi czeka na środku na Policję. Nawet jak nie jego
    wina to za utrudnianie ruchu bilet się należy. Itd.

  • 47. Data: 2010-01-10 16:30:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2010 15:47:32 +0100, kogutek napisał(a):

> [...]
    > ucierpiał. Jeden zjechał a drugi czeka na środku na Policję. Nawet jak nie jego
    > wina to za utrudnianie ruchu bilet się należy. Itd.

    A policja w krzakach z suszarką.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 48. Data: 2010-01-10 16:31:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 10 Jan 2010 02:08:08 +0100, osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    > Nie był.
    > Poprawne=odpowiednie do danych warunków.

    przepis poproszę na konieczność posiadania opon zimowych.
    Bo na głębokość bieżnika jest.

  • 49. Data: 2010-01-10 18:14:01
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > A policja w krzakach z suszarką.
    >
    > --
    >     ___________ (R)
    >    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    >  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
    > _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    +
    Utrudnia życie a nie ruch.

  • 50. Data: 2010-01-10 18:33:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > przepis poproszę na konieczność posiadania opon zimowych.

    Poproszę przepis definiujący co jest a co nie utrudnianiem ruchu.
    Bo na tej samej zasadzie można stać na środku zaśnieżonej jezdni z
    argumentacją, że nie można ruszyć.