  • 51. Data: 2010-01-10 18:49:32
    Temat: Re: Policja zabraladowód rejestracyjny za jazdę na letnich oponach
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 10 Jan 2010 18:33:54 +0100, osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    czyli nie potrafisz podać przepisu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2010-01-10 19:08:20
    Temat: Re: Policja zabraladowód rejestracyjny za jazde na letnich oponach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > czyli nie potrafisz podać przepisu.

    Ty potrafisz?
    Umiesz w ogóle rozumować inaczej niż przepisami?

  • 53. Data: 2010-01-10 19:25:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 10 Jan 2010 19:08:20 +0100, osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    > Ty potrafisz?

    nie gdyż nie istnieje. Ale usiłujesz się na niego powoływać.

    > Umiesz w ogóle rozumować inaczej niż przepisami?

    ">>> Poproszę przepis definiujący co jest a co nie utrudnianiem ruchu."
    to twoje zdanie. kto tu myśli przepisami? Do tego rozmawiamy o ukaraniu
    mandatem przez policję, a to można rozpatrywać wyłącznie w oparciu o
    przepisy, nie o widzimisię.

  • 54. Data: 2010-01-10 19:54:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 08 Jan 2010 22:55:16 +0100, Artur Maśląg wrote:
    >Wiesz, jakoś nie zauważyłem, by płyn zimowy mi zamarzł - owszem, jak
    >kupi człowiek cos taniego w Tesco, to nie należy się spodziewać, że
    >będzie to hiper rozwiązanie na -30 :)

    U nas trudno kupic plyn na mniej niz -22.
    A koncentrat to rzadkosc.

    >Inna sprawa, że nie podejrzewam by ktoś próbował za to sadzić mandaty :)

    No coz - w niemcech ma podstawe.

    Inna sprawa ze przy takiej temperaturze to plyn malo potrzebny.

    >Oczywiście, że nagonki. Gdyby to miało racjonalniejsze podstawy, [...]

    >Bez przesady, ale faktem jest, że ludzie głupieją z racji "zimy".
    >To cena "dobrobytu" itd.

    To jest wlasnie bez przesady.
    I jak kiedys sam postoisz w takim korku nie z wlasnej winy, to tez
    bedziesz namawial do nagonki :-)

    >Pytanie z czyjego punktu widzenia - ludzie tam inaczej podchodzą do
    >tego typu problemów i nikomu nie wpada do głowy nazywanie jeżdżących
    >na letnich oponach idiotami i półmózgami. Trafiła się taka sytuacja,
    >to się trafiła i tyle. W sumie to nawet nie tyle w Polsce, co na pms-ie
    >i podobnych "mediach" spotykam się z agresją i wrogim nastawieniem do
    >wszystkich innych użytkowników drogi, którzy komuś tam zawadzają.

    No coz, druga strona medalu jest taka ze ktos moze miec uniwersalne
    opony, mieszkac w Gdyni i obiektywnie nie widziec potrzeby zmuszania
    go do zmiany na zimowe, bo raz na 5 lat zdarzy sie prawdziwa zima.

    I w sumie powinno byc po niemiecku - opony niech ma jakie chce, ale
    jest mandat za utrudnianie ruchu :-)

    J.

  • 55. Data: 2010-01-10 20:56:57
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Dnia piÄ&#65533;knego Sun, 10 Jan 2010 19:08:20 +0100, osobnik zwany Cavallino
    > wystukaĹ&#65533;:

    > nie gdyĹź nie istnieje. Ale usiĹ&#65533;ujesz siÄ&#65533; na niego
    powoĹ&#65533;ywaÄ&#65533;.

    > ">>> PoproszÄ&#65533; przepis definiujÄ&#65533;cy co jest a co nie utrudnianiem
    ruchu."
    > to twoje zdanie. kto tu myĹ&#65533;li przepisami? Do tego rozmawiamy o ukaraniu
    > mandatem przez policjÄ&#65533;, a to moĹźna rozpatrywaÄ&#65533;
    wyĹ&#65533;Ä&#65533;cznie w oparciu o
    > przepisy, nie o widzimisiÄ&#65533;.
    >

    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lÄ&#65533;k gruntu! -Chyba wysokoĹ&#65533;ci?
    > -Wiem co mĂłwiÄ&#65533;, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie dostaniesz tego o co prosisz. Jemu szare komórki przemieściły się do nogi
    którą naciska, za przeproszeniem, pedał gazu.

  • 56. Data: 2010-01-10 21:13:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 10 Jan 2010 20:56:57 +0100, osobnik zwany kogutek
    wystukał:

    > Nie dostaniesz tego o co prosisz. Jemu szare komórki przemieściły się do
    > nogi którą naciska, za przeproszeniem, pedał gazu.

    a ty nie dość, ze krzaczysz to jeszcze cytować nie umiesz :(

  • 57. Data: 2010-01-10 22:11:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    J.F. pisze:
    (...)
    > U nas trudno kupic plyn na mniej niz -22.

    Gotowy - być może.

    > A koncentrat to rzadkosc.

    Rzadkość? Kupowałem w Norauto.

    > No coz - w niemcech ma podstawe.

    Skoro wpisali w ustawę :)

    > Inna sprawa ze przy takiej temperaturze to plyn malo potrzebny.

    Bardzo prawdopodobne :)

    > To jest wlasnie bez przesady.
    > I jak kiedys sam postoisz w takim korku nie z wlasnej winy, to tez
    > bedziesz namawial do nagonki :-)

    Stałem w korkach nie z własnej winy i nie z powodu zimy, a z powodu
    debilizmu niektórych - niektórzy się sami wyeliminowali.

    > No coz, druga strona medalu jest taka ze ktos moze miec uniwersalne
    > opony, mieszkac w Gdyni i obiektywnie nie widziec potrzeby zmuszania
    > go do zmiany na zimowe, bo raz na 5 lat zdarzy sie prawdziwa zima.

    Nikogo nie zmuszam do zakładania zimowych, ale jak warunki są stosowne,
    to jednak należy myśleć i stosownie się doposażyć, albo zostawić
    samochód i skorzystać z KM. Omega dziś wyjeżdżała z blokowego parkingu
    prawie godzinę (5 metrów - dalej poszła), Lanosa wpychaliśmy w 5 osób
    w miejsce parkingowe. To tylko przykłady :)

    > I w sumie powinno byc po niemiecku - opony niech ma jakie chce, ale
    > jest mandat za utrudnianie ruchu :-)

    Widzisz - od zawsze mam takie podejście, co zresztą prezentuję i tutaj,
    tyle, że tak naprawdę prawa nie trzeba zmieniać. Z drugiej strony,
    patrząc po wypowiedziach wielu osób na temat utrudniania chyba się
    przychylę do wniosku, by w Polsce też dodać stosowne zapisy. Wiele
    to nie zmieni (podobnie jak dyskusja w Niemczech o definicji zimy)
    i zostanie po staremu (jak w Niemczech).

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 58. Data: 2010-01-10 22:34:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Jan 2010 22:11:16 +0100, Artur Maśląg wrote:
    >J.F. pisze:
    >(...)
    >Gotowy - być może.
    >Rzadkość? Kupowałem w Norauto.

    Wroclaw duzy, a Norauto tylko jedno.

    >Stałem w korkach nie z własnej winy i nie z powodu zimy, a z powodu
    >debilizmu niektórych - niektórzy się sami wyeliminowali.

    Ale ile stales ? Jest roznica - dwie godziny czy dwie doby :-)

    J.

  • 59. Data: 2010-01-11 10:00:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ">>> Poproszę przepis definiujący co jest a co nie utrudnianiem ruchu."
    > to twoje zdanie. kto tu myśli przepisami?

    To tylko odpowiedź na Twoje równie bezsensowne pytanie.
    Miało tylko pokazać bezsens podobnych pytań, a nie przynieść odpowiedź. ;-)

  • 60. Data: 2010-01-11 10:05:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > U nas trudno kupic plyn na mniej niz -22.
    > A koncentrat to rzadkosc.

    Ciekaw gdzie?
    Ja spotykam w każdym supermarkecie.
    Tyle że kosztuje prawie 10 zł za litr.