  • 31. Data: 2010-01-08 11:53:07
    Temat: Re: Policja zabraladowód rejestracyjny za jazdę na letnich oponach
    Od: to <t...@a...xyz>

    kogutek wrote:

    > Dawaj podstawę prawną określającą co to jest utrudnianie.

    Dawaj podstawę prawną określającą co to jest "stwarzanie zagrożenia".

    > Pokaż że jesteś silny nie
    > tylko w pysku ale i na boisku.

    Nie nabzdyczaj się tak, nie jesteś prezydentem.

    > Dawaj te przepisy albo proś żeby
    > wykasowali Twój idiotyczny wpis bo półgłówka z siebie robisz.

    To usenet, tu nie ma wpisów, lecz posty i nie trzeba nikogo prosić, tylko
    można samemu skasować.

    --
    cokolwiek

  • 32. Data: 2010-01-08 11:54:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    kogutek wrote:

    > Przedstawiasz swoją niczym nie popartą interpretacje nie istniejących
    > przepisów. W Polsce jedynym urzędowym kryterium oceny opon jest wysokość
    > bieżnika a nie nazwa, producent czy skład gumy. Na okoliczność tych co
    > się wolniej poruszają jest możliwość wyprzedzania. Jak ktoś jedzie 30 i
    > inny uważa że może jechać 60 to go wyprzedza. Proporcjonalnie miejsc
    > gdzie z pewnych względów nie wolno wyprzedać jest w stosunku do reszty
    > dróg tak mało że nie mieszą się one w żadne statystyki.

    Po co jest więc mowa o "utrudnianiu ruchu", skoro w Twoim mylnym pojęciu
    wszystko jest konkretnie określone?

    > Praktycznie
    > wyprzedać można wszędzie.

    Chyba teoretycznie.

    --
    cokolwiek

  • 33. Data: 2010-01-08 12:26:37
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Nie napisałem że precyzyjnie. Napisałem "równie precyzyjnie".
    >
    > --
    > Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    >    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    > gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.
    A czy mógłbyś podać te "równie precyzyjne"? Proszę uprzejmie. Ujmę nawet ciut z
    moich niepotrzebnie wygórowanych wymagań. Nie musi być ustawa ani rozrządzenie.
    Wystarczy że podasz takie przykłady co pod nimi dyrektor departamentu się
    podpisał. Ale orzełek w nagłówku musi być. Nie ma takich co wiedzą wszystko.
    Może czegoś nie wiem i się w ten sposób dowiem. Jeszcze raz proszę.

  • 34. Data: 2010-01-08 14:02:05
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    R2r pisze:
    (...)
    > Czyli to Ty nie rozumiesz co napisałem,

    Nie pierwszy raz wyrywasz sobie coś z kontekstu i tylko do tego
    się próbujesz ustosunkować, by wyszło na Twoje. Standard.
    Ja mogę tylko podtrzymać swoje zdane o tym co napisałeś oraz jaka
    jest wartość tego typu 'analogii'. Resztę nic nie wnoszących
    wycieczek ad personam jak zwykle pominę - przyzwyczaiłem się
    do tego i nie robi to na mnie wrażenia.

  • 35. Data: 2010-01-08 17:22:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>
    > J.F. pisze:
    > (...)
    > A co to ma do rzeczy? Może zgłosił, może nie. Nadużycia władzy
    > nadal
    > nie widzę.

    Naduzycie jest przy okazji zabierania dowodu, dyktowania predkosci
    itp.
    Do tego niedopelnienie obowiazkow i nagana gotowa :-)

    > Tak, tak - policjant mu nakazał jechać szybciej? Jedynie co mógł
    > zrobić
    > to najwyżej przy okazji pouczyć itd. Jak Ci policjant każe
    > wskoczyć
    > w ogień to wskoczysz i później będziesz twierdził, że to on jest
    > winien Twoich oparzeń?

    W ogien nie wskocze, ale w radiowoz chetnie stukne :-)

    > Jest - płyn do spryskiwaczy też sprawdzają? Nie zauważyłem, ale
    > jakoś tego pewnie nie doświadczę, ponieważ w zimie mam odpowiedni
    > :)

    Rok temu pod dreznem bylo -29 :-)

    > Wiesz co - cała ta zabawa (w kwestii zapisów o oponach itd.) to
    > efekt
    > medialnej "nagonki" i zachowań wielu osób na autostradach w
    > czasie
    > opadów itd. Pamiętam niemieckie dywagacje o definicji zimy i
    > widzę
    > czym sie te "dymy" skończyły :)

    Akurat w Niemczech to nie jest tylko sprawa nagonki, u nich sie
    zdarzaly 3 dni postoju na drodze, bo spadlo 5 cm sniegu ..
    To co u nas tylko zdenerwuje niektorych ze nie moga jechac tak
    szybko jak lubia, u nich wyglada jak katastrofa.

    J.

  • 36. Data: 2010-01-08 22:55:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    J.F. pisze:
    (...)
    > Naduzycie jest przy okazji zabierania dowodu, dyktowania predkosci itp.
    > Do tego niedopelnienie obowiazkow i nagana gotowa :-)

    Cóż, o zabraniu już pisałem co sądzę, o dyktowaniu również - zabrać mają
    prawo jak mają podstawy prawne, dyktować prędkości nie mogą. Mogą
    najwyżej sugerować, jaka jest pożądana.

    > Rok temu pod dreznem bylo -29 :-)

    Wiesz, jakoś nie zauważyłem, by płyn zimowy mi zamarzł - owszem, jak
    kupi człowiek cos taniego w Tesco, to nie należy się spodziewać, że
    będzie to hiper rozwiązanie na -30 :) Inna sprawa, że nie podejrzewam by
    ktoś próbował za to sadzić mandaty :)

    > Akurat w Niemczech to nie jest tylko sprawa nagonki,

    Oczywiście, że nagonki. Gdyby to miało racjonalniejsze podstawy, to
    dawno by zaostrzyli przepisy (skutecznie). To oczywiście jest swoista
    ironia, ponieważ o ograniczeniu prędkości na autostradach w Niemczech
    dawno się mówi i póki ci są tylko zalecenia do prędkości "bezpieczniej".
    W sumie z tymi oponami jest tak samo jak z tą prędkością.

    > 3 dni postoju na drodze, bo spadlo 5 cm sniegu ..

    Bez przesady, ale faktem jest, że ludzie głupieją z racji "zimy".
    To cena "dobrobytu" itd.

    > To co u nas tylko zdenerwuje niektorych ze nie moga jechac tak szybko
    > jak lubia, u nich wyglada jak katastrofa.

    Pytanie z czyjego punktu widzenia - ludzie tam inaczej podchodzą do
    tego typu problemów i nikomu nie wpada do głowy nazywanie jeżdżących
    na letnich oponach idiotami i półmózgami. Trafiła się taka sytuacja,
    to się trafiła i tyle. W sumie to nawet nie tyle w Polsce, co na pms-ie
    i podobnych "mediach" spotykam się z agresją i wrogim nastawieniem do
    wszystkich innych użytkowników drogi, którzy komuś tam zawadzają.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 37. Data: 2010-01-08 23:24:52
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-01-08 14:02, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > R2r pisze:
    > (...)
    >
    > Nie pierwszy raz wyrywasz sobie coś z kontekstu
    Nie, no sz...
    Że to niby to ja zacytowałem i napisałem co poniżej w Twoim imieniu?
    {
    Daruj - po tekstach w stylu:
    <cite>
    i w związku z tym równie dobrze biegły mógłby obarczać winą rodziców
    sprawcy za jego spłodzenie i urodzenie, gdyż zapewne gdyby tego nie
    zrobili to do wypadku by nie doszło...
    </cite>
    mogę wnioskować to co napisałem,
    }
    Pamiętasz jeszcze co to było "to co napisałeś"?
    Weź już, skończ Waść...

    > Ja mogę tylko podtrzymać swoje zdane o tym co napisałeś oraz jaka
    > jest wartość tego typu 'analogii'.
    Wolno Ci mieć swoje zdanie - nikomu tego nie zabraniam - ale...

    > Resztę nic nie wnoszących
    > wycieczek ad personam jak zwykle pominę - przyzwyczaiłem się
    > do tego i nie robi to na mnie wrażenia.
    ...właśnie: może przeanalizuj sobie jednak wycieczki ad personam.
    Jak uważnie prześledzisz to co napisałeś to szybko zauważysz, że to TY
    rozpocząłeś: TY napisałeś jakobym ja nie potrafił czytać (a nie
    odwrotnie), gdyż ośmieliłem się nie zgodzić z tezą, którą Ty poparłeś, a
    nie potrafiłeś jej logicznie obronić. To jest właśnie Twój standard od
    pewnego czasu.
    EOD.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 38. Data: 2010-01-09 10:58:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    R2r pisze:
    (...)
    > Nie, no sz...

    A co, fakty w oczy kolą i nerwowo reagujesz?

    > Że to niby to ja zacytowałem i napisałem co poniżej w Twoim imieniu?

    Nie - to właśnie Twój pseudo-kontrargument, czyli sprowadzanie sprawy
    do absurdu w ten sposób, by dyskusja sensu nie miała. Ja napisałem
    - skoro próbujesz w ten sposób od początku (pierwszego posta) to
    dalsza dyskusja w zakresie merytorycznym sensu nie ma, ponieważ
    z pewnością graniczy możliwość kolejnych podobnych 'analogii'
    i pseudoargumentów.

    > Pamiętasz jeszcze co to było "to co napisałeś"?

    Tak, pamiętam - możesz wrócić i odświeżyć sobie pamięć o tym,
    za co policja mogła dać mandat i za co mogła zabrać dowód rejestracyjny.

    > Weź już, skończ Waść...

    Ja mam skończyć, ponieważ Ty niedokładnie czytasz, albo robisz to
    celowo? Skończę kiedy uznam za stosowane :)

    > ...właśnie: może przeanalizuj sobie jednak wycieczki ad personam.
    > Jak uważnie prześledzisz to co napisałeś to szybko zauważysz, że to TY
    > rozpocząłeś:

    Nic bardziej błędnego - napisałem, że nie umiesz czytać ze
    zrozumieniem, skoro jako w dyskusji merytorycznej jako analogii
    używasz:
    <cite>
> [...]
    zrobili to do wypadku by nie doszło.
    </cite>

    > TY napisałeś jakobym ja nie potrafił czytać (a nie

    O nadal to podtrzymuję - w przypadku wypadku biegły (i zarazem sąd) może
    uznać za okoliczność obciążającą zastosowanie opon letnich i jazdę
    z nadmierną prędkością w związku z powyższym. Starałem Ci się to
    wyjaśnić już wcześniej, ale jedynie co w zasadzie uzyskałem, to
    trochę impertynencji i opowieści o agresji, odreagowywaniu itd.
    Skoro tego bardzo potrzebujesz, to proszę bardzo - jak napisałem
    już się do tego przyzwyczaiłem i nie robi to na mnie wrażenia.

    > gdyż ośmieliłem się nie zgodzić z tezą, którą Ty poparłeś, a
    > nie potrafiłeś jej logicznie obronić.

    Twoje wnioski są błędne, a już samo używanie określa "ośmieliłem się"
    świadczy o tym, że bardziej emocjami się kierujesz niż racjonalną
    argumentacją.

    > To jest właśnie Twój standard od pewnego czasu.

    Bynajmniej - mi się zwyczajnie znudziło tłumaczenie od podstaw
    pewnych kwestii ludziom, którzy od dawna uznali, ze ich racja
    jest jedyną prawdziwą i dyskutować z nią w ogóle nie należy.
    Świetnie Ci wyszła koalicja z kogutkiem :)

    > EOD

    Słabiutko - to już kolejny w tym wątku.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 39. Data: 2010-01-10 00:20:35
    Temat: Re: Policja zabraladowód rejestracyjny za jazde na letnich oponach
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    to pisze:

    > Dawaj podstawę prawną określającą co to jest "stwarzanie zagrożenia".

    Pod stwarzanie zagrożenie nie podpada powolna jazda sprawnym technicznie
    i poprawnie wyposażonym pojazdem. Dlatego mandat za utrudnianie jazdy w
    takich warunkach to nic więcej jak tylko i wyłącznie działanie wbrew
    prawu przez stróży prawa.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 40. Data: 2010-01-10 00:27:47
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    to pisze:

    > Ależ należy, bo utrudniał, nawet jeśli nie umiał i miał letnie, to i tak
    > utrudniał. Jeśli przytłaczająca większość pozostałych jechała 2x
    > szybciej, to utrudniał i tyle.

    Pieprzysz jak potłuczony. W takim razie każdy tir na autostradzie też
    utrudnia bo jedzie prawie 2x wolniej, tak samo kierowca pojazdu
    wolnobieżnego który może poruszać się 20-30km/h tam gdzie można 100km/h
    też wg twojej chorej interpretacji podlega każe.

    Sprawa jest prosta jak drut. Samochód był zgodnie z prawem wyposażony w
    opony o głębokości bieżnika większej niż minimalnej. Samochodem kierował
    kierowca mający uprawnienia, auto było sprawne a kierowca poruszał się
    tak jak pozwalały warunki i tak aby zapanował nad samochodem. Generalnie
    wszystko jest zgodne z prawem i WOLNO mu w trudnych warunkach jechać
    wolniej niż inni bo takie możliwości ma jego auto i koniec.

    Pozdrawiam
    Rafał