  • 21. Data: 2010-01-07 23:34:24
    Temat: Re: Policja zabrala dowód rejestracyjny za jazd� na letnich oponach
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    przysrywajÄ&#65533;c komuĹ&#65533;.

    obarczaÄ&#65533; winÄ&#65533; rodzicĂłw
    > Czyli to Ty nie rozumiesz co napisaĹ&#65533;em, skoro nie widzisz tej oczywistej
    > analogii. No cóş...

    > Nie muszÄ&#65533;. Moje dziecko nie ma zwyczaju odreagowywania niepowodzeĹ&#65533;
    na
    > innych i raczej nie reaguje agresjÄ&#65533; gdy nie potrafi obroniÄ&#65533;
    wĹ&#65533;asnych
    > argumentĂłw w dyskusji. A nawet gdy mu siÄ&#65533; to zdarzy to potrafi szybko to
    > spostrzec i przeprosiÄ&#65533;. Od Ciebie "aĹź tak duĹźo" nie wymagam.
> [...]
    ____
    Daj spokój. On już tak ma. Jeden ma skrzywienie i pluje pod wiatr a on podłącza
    się pod jakieś tematy i udaje że wie najlepiej. A spróbuj się z nim nie zgodzić.
    Właśnie spróbowałeś to już wiesz. Generalnie to on jest ok, pod warunkiem że nic
    nie pisze.

  • 22. Data: 2010-01-08 00:00:57
    Temat: Re: Policja zabrala dowĂłd rejestracyjny za jazdÄ&#65533; na letnich oponach
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-01-07 23:34, kogutek pisze:
> [...]
    > Właśnie spróbowałeś to już wiesz. Generalnie to on jest ok, pod warunkiem że nic

    :-)
    To też skończyłem bezproduktywną dyskusję.
    Skoro nikt inny nie miał problemu ze zrozumieniem co napisałem, a
    analfabetą okazałem się w oczach jednego człowieka tylko dlatego, że nie
    zgadzam się z tezą, którą on poparł to chyba nie jest mój problem.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 23. Data: 2010-01-08 01:55:15
    Temat: Re: Policja zabrala dowód rejestracyjny za jazdę na letnich oponach
    Od: to <t...@a...xyz>

    The_EaGle wrote:

    > Za utrudnianie tak, ale jeżeli jechał dostosowując swoje umiejętności i
    > możliwości pojazdu do warunków i to udowodni przed sądem to sorry ale
    > nie należy mu sie żaden mandat.

    Ależ należy, bo utrudniał, nawet jeśli nie umiał i miał letnie, to i tak
    utrudniał. Jeśli przytłaczająca większość pozostałych jechała 2x
    szybciej, to utrudniał i tyle.

    > Gdyby myśleć w ten sposób co ci policjanci to każdemu kierowcy pojazdu
    > ciężkiego lub przewożącemu np wysokie elementy można wręczyć mandat za
    > zbyt powolną jazdę pod górę albo na zakręcie lub w trudnych warunkach
    > pogodowych.

    Ale to jest rzeczywista przyczyna, której nie sposób uniknąć. Jazda po
    śniegu i lodzie na łysych letnich to stwarzanie zagrożenia i utrudnianie
    ruchu.

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2010-01-08 01:57:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    kogutek wrote:

    > Utrudnienie to sytuacja jak ktoś jedzie tak że nie daje się wyprzedzić.

    To wyłącznie Twoja interpretacja, nie poparta niczym.

    > Tak że
    > niech nikt nie pier.... oli że opona zimowa jest super hiper. Bo nie
    > jest. Jest jakimś ułatwieniem ale nie rozwiązaniem problemów z zimą
    > śniegiem i lodem.

    Różnica pomiędzy moimi letnimi a zimowymi (ten sam rozmiar, podobna
    klasa) jest taka, że tam gdzie na letniej mogę jechać 30, tam na zimowej
    ponad 100.

    --
    cokolwiek

  • 25. Data: 2010-01-08 03:27:11
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > To wyĹ&#65533;Ä&#65533;cznie Twoja interpretacja, nie poparta niczym.

    > Róşnica pomiÄ&#65533;dzy moimi letnimi a zimowymi (ten sam rozmiar, podobna
    > klasa) jest taka, Ĺźe tam gdzie na letniej mogÄ&#65533; jechaÄ&#65533; 30, tam na
    zimowej
    > ponad 100.
    >
    > --
    > cokolwiek
    Jak taki bystry jesteś to podaj właściwą interpretacje utrudniania, popartą
    oczywiście stosownymi przepisami przynajmniej w randze rozporządzenia. Polska to
    kraj w którym teoretycznie przestrzega się obowiązującego prawa. Jeśli ma być
    kara to musi zostać określony urzędowy sposób wykazania że nastąpiło naruszenie
    prawa. jedziesz za szybko. Są radary i inne urządzenia techniczne. Muszą mieć
    legalizację i okresowe badania. Nie masz świateł, zostaniesz ukarany bo
    policjant ma oczy i mu je w ramach badań lekarskich dopuszczających do pracy
    sprawdzają. Dawaj podstawę prawną określającą co to jest utrudnianie. Jak wolno
    trzeba się poruszać, specjalnie piszę poruszać bo piesi w kolumnach są takimi
    samymi pod względem prawa użytkownikami drogi jak samochody wyścigowe. Ile
    samochodów musi jechać za utrudniającym żeby, według przepisu który na pewno
    podasz, zachodziło wykroczenie nazywane utrudnianiem. Minimum 3 muszą być czy
    12? Pokaż że jesteś silny nie tylko w pysku ale i na boisku. Dawaj te przepisy
    albo proś żeby wykasowali Twój idiotyczny wpis bo półgłówka z siebie robisz.

  • 26. Data: 2010-01-08 03:47:01
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > AleĹź naleĹźy, bo utrudniaĹ&#65533;, nawet jeĹ&#65533;li nie umiaĹ&#65533; i
    miaĹ&#65533; letnie, to i tak
    > utrudniaĹ&#65533;. JeĹ&#65533;li przytĹ&#65533;aczajÄ&#65533;ca
    wiÄ&#65533;kszoĹ&#65533;Ä&#65533; pozostaĹ&#65533;ych jechaĹ&#65533;a 2x
    > szybciej, to utrudniaĹ&#65533; i tyle.

    wrÄ&#65533;czyÄ&#65533; mandat za

    > Ale to jest rzeczywista przyczyna, ktĂłrej nie sposĂłb uniknÄ&#65533;Ä&#65533;.
    Jazda po
    > Ĺ&#65533;niegu i lodzie na Ĺ&#65533;ysych letnich to stwarzanie zagroĹźenia i
    utrudnianie
    > ruchu.
    >
    > --
    > cokolwiek
    Przedstawiasz swoją niczym nie popartą interpretacje nie istniejących przepisów.
    W Polsce jedynym urzędowym kryterium oceny opon jest wysokość bieżnika a nie
    nazwa, producent czy skład gumy. Na okoliczność tych co się wolniej poruszają
    jest możliwość wyprzedzania. Jak ktoś jedzie 30 i inny uważa że może jechać 60
    to go wyprzedza. Proporcjonalnie miejsc gdzie z pewnych względów nie wolno
    wyprzedać jest w stosunku do reszty dróg tak mało że nie mieszą się one w żadne
    statystyki. Praktycznie wyprzedać można wszędzie. W czym widzisz problem?

  • 27. Data: 2010-01-08 10:23:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    kogutek pisze:

    > sprawdzają. Dawaj podstawę prawną określającą co to jest utrudnianie.

    Zbiór sytuacji uznawanych za utrudnianie ruchu jest określony równie
    precyzyjnie, co np. zbiór terminów, zwrotów i określeń uznawanych za obraźliwe.

    Wiele innych wykroczeń i przestępstw jest określanych z podobnym
    poziomem precyzji. I nie przeszkadza to (zanadto) w ich karaniu.
    Za to na pewno przysparza dochodów prawnikom.

  • 28. Data: 2010-01-08 10:31:54
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    >    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    > gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.
    Widać ze się znasz. To dawaj te te precyzyjnie określone sytuacje uznawane za
    utrudnianie. Tylko nie z głowy a jakiegoś urzędowego dokumentu. Nie dla mnie to
    zrobisz. Przyda się to wielu osobom.

  • 29. Data: 2010-01-08 10:50:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Jan 2010 10:31:54 +0100, osobnik zwany kogutek
    wystukał:

    ty czytasz w ogóle na co odpowiadasz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2010-01-08 10:51:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    kogutek pisze:

    > Widać ze się znasz. To dawaj te te precyzyjnie określone sytuacje uznawane za

    Nie napisałem że precyzyjnie. Napisałem "równie precyzyjnie".