  • 1. Data: 2009-12-17 12:09:57
    Temat: Policja sprawdza fotografów, czyli w Warszawie prawie jak w Londynie
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Paranoja czy getto !!!

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10101

  • 2. Data: 2009-12-17 13:12:17
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-12-17 13:09:57 +0100, "Pikus'" <p...@o...eu> said:

    > Paranoja czy getto !!!

    Dobrym zwyczajem, jest także czytanie grupy, nie tylko pisanie.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-12-17 20:13:01
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 17 Gru, 13:09, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:
    > Paranoja czy getto !!!
    >
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10101

    i jedno i drugie. Normalny człowiek, jakby chciał sfotografować to
    czego teoretycznie nie wolno,
    wziąłby sprzęt nie rzucający się w oczy. Może powinni zacząć oglądać
    "Uwagę" z TVN albo z tej beczki Detektywów?
    Treść może taka sobie ale zawsze mają kamery w guzikach czy tego typu
    gadżety.

  • 4. Data: 2009-12-17 20:24:19
    Od: Mariusz Redlicki <a...@a...pl>

    On 17 Gru, 13:09, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:
    > Paranoja czy getto !!!
    >
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10101

    Czy Wy czerpiecie wiedzę wyłącznie z gazet? Czy ktoś sam miał takie
    doświadczenia? (z wyjątkiem A.Lawy który ewidentnie prowokował stróżów
    prawa kiedy tylko mógł)

    Mariusz

  • 5. Data: 2009-12-17 20:26:22
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    slaweks pisze:

    > i jedno i drugie. Normalny człowiek, jakby chciał sfotografować to
    > czego teoretycznie nie wolno,
    > wziąłby sprzęt nie rzucający się w oczy.

    Gdzieś u nas, (tu na grupie czy na jakims forum). Żule czyli tzw street,
    szeroki kąt i facet który ma wyniki w takiej fotografii. Na pytanie czy
    się nie boi, mówi, że właśnie tele budzi w takich dzielnicach obawy, "ma
    coś do ukrycia i kombinuje", a reportaż z szerokiego kąta, to buduje
    relacje "swój chłop".

    Może policmajstry tez tak kombinują?

  • 6. Data: 2009-12-17 20:59:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mariusz Redlicki pisze:

    > Czy Wy czerpiecie wiedzę wyłącznie z gazet? Czy ktoś sam miał takie
    > doświadczenia? (z wyjątkiem A.Lawy który ewidentnie prowokował stróżów
    > prawa kiedy tylko mógł)

    Ewidentnie to ty masz nadmiarowy chromosom.

  • 7. Data: 2009-12-17 23:02:24
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <hge45f$1h4$1@news.onet.pl> Jacek Czerwinski wrote:
> [...]

    > dzielnicach obawy, "ma coś do ukrycia i kombinuje", a reportaż z
    > szerokiego kąta, to buduje relacje "swój chłop".

    Dobre! Dobrze powiedziane. Tez tak zawsze powtarzam :D

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 8. Data: 2009-12-18 15:20:49
    Od: Mariusz Redlicki <a...@a...pl>

    On 17 Gru, 21:59, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Ewidentnie to ty masz nadmiarowy chromosom.

    Nie chcialem Cie urazic. Wydaje mi sie po prostu, ze sporo osob
    podnieca sie sensacyjnymi wiadomosciami, nie majac wiedzy jak to
    wyglada w rzeczywistosci. O Tobie wspomnialem, bo akurat dobrze
    pamietam jak pisales o podobnych sprawach, np:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto/browse_thr
    ead/thread/ba5ccfe328951c32/db480abf8778a202

    Mariusz

  • 9. Data: 2009-12-18 20:41:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mariusz Redlicki pisze:

    > Nie chcialem Cie urazic. Wydaje mi sie po prostu, ze sporo osob

    O'RLY?

    > podnieca sie sensacyjnymi wiadomosciami, nie majac wiedzy jak to
    > wyglada w rzeczywistosci. O Tobie wspomnialem, bo akurat dobrze

    Wiedzy o rzeczywistości najwyraźniej nie masz ty.

    > pamietam jak pisales o podobnych sprawach, np:
    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto/browse_thr
    ead/thread/ba5ccfe328951c32/db480abf8778a202

    I gdzie tam widzisz prowokowanie? (PO zdarzeniu?!?) A już z tymi
    "stróżami prawa" to taką brednię walnąłeś, że aż dziwne, że na trzeźwo.