  • 1. Data: 2011-05-17 16:04:37
    Temat: Policja opublikowała...
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Poznańska policja opublikowała zdjęcia 51 podejrzanych, którzy wzięli
    udział w zamieszkach 3 maja podczas piłkarskiego finału Pucharu Polski
    na stadionie Zawiszy.
    Tylko 51 zdjęć ponieważ wytypowano tylko te o najwyższej jakości,
    umożliwiające rozpoznanie -
    http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/51,91152,961385
    4.html?i=51
    http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/51,91152,961385
    4.html?i=67
    http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/51,91152,961385
    4.html?i=26

  • 2. Data: 2011-05-17 17:35:00
    Temat: Re: Policja opublikowała...
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 17/05/2011 5:04 PM, JanKo wrote:
> [...]
    > stadionie Zawiszy.
    > Tylko 51 zdjęć ponieważ wytypowano tylko te o najwyższej jakości,

    Dlugoscia wlosow nie porazaja.

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
    www.wikileaks.org

  • 3. Data: 2011-05-17 18:59:12
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent 2late nadaje:
    > Dlugoscia wlosow nie porazaja.

    Ja o jakości zdjęć:
    System monitoringu na bydgoskiej Zawiszy tworzy 67 kamer wysokiej
    rozdzielczości za ok. 20 tys. zł sztuka w tym system identyfikacji
    mordka/bilet/miejsce zamontowany na tzw. kołowrotach więc powinna być tu
    wystawa portretu godna Erwina Olafa lub Andrzeja Dragana. Nie jest.

  • 4. Data: 2011-05-17 19:08:33
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
> [...]
    > mordka/bilet/miejsce zamontowany na tzw. kołowrotach więc powinna być tu
    > wystawa portretu godna Erwina Olafa lub Andrzeja Dragana. Nie jest.

    przydalo by sie zajebiaszcze oprogramowanie z 'kryminalnych zagadek' do
    wyostrzania to by wizerunki sasiadow w odbiciu oka bylo widac;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2011-05-17 20:11:24
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > mordka/bilet/miejsce zamontowany na tzw. kołowrotach więc powinna być tu
    > wystawa portretu godna Erwina Olafa lub Andrzeja Dragana. Nie jest.

    Wykonawca wygrał przetarg na wysoką jakość, a zamontował webcamy Medion.
    Może kamery i wszystko jest, ale nie ma dwudziestu pracowników na
    stanowiskach, którzy zrobią zbliżenie na każdy ryj i zapiszą screenshota.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 6. Data: 2011-05-17 20:34:17
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 17 May 2011 20:59:12 +0200, JanKo napisał(a):

> [...]
    > mordka/bilet/miejsce zamontowany na tzw. kołowrotach więc powinna być tu
    > wystawa portretu godna Erwina Olafa lub Andrzeja Dragana. Nie jest.

    Mam nadzieję, że to za prywatne pieniądze zostało zrobione... :|

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2011-05-17 21:22:48
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > stadionie Zawiszy.
    > Tylko 51 zdjęć ponieważ wytypowano tylko te o najwyższej jakości,

    mój profesor od matetematyki miał takie powiedzenie jak ktoś poległ na czymś
    trywialnym :
    "My w kosmos chcemy lecieć a ty siedzisz w jaskini i kamieniami rzucasz"
    parafrazując :

    My planet w najdalszym zakątku Galaktyki chcemy znaleźć a ty ostrego zdjęcia
    twarzy kolesia oddalonego o 100m nie możesz zrobić

  • 8. Data: 2011-05-17 21:31:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-17 18:04, JanKo pisze:
    > http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/51,91152,961385
> [...]

    Głowy wawelskie... :)

    --
    pozdrawia Adam
    /dzień dobry, nie piję, nie palę, nie ćpam - czy należy mi się renta?/

  • 9. Data: 2011-05-18 04:57:20
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-05-17 22:34, Kapsel pisze:

    > Mam nadzieję, że to za prywatne pieniądze zostało zrobione... :|

    Prywatne klubu, które to kluby tworzą chronioną politycznie mafię, a
    wpadki systemu bezpieczeństwa finansujemy my.

  • 10. Data: 2011-05-18 06:01:08
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > mordka/bilet/miejsce zamontowany na tzw. kołowrotach więc powinna być tu
    > wystawa portretu godna Erwina Olafa lub Andrzeja Dragana. Nie jest.

    Pierniczenie.

    Przedstawione zdjecia to z pewnoscia wycinki kadrow,
    poza tym "wysokiej rozdzielczosci system monitoringu"
    to zupelnie inne parametry niz byle lustrzanka z kitem.

    Do wylapania kiboli wystarczy.