eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja bierze się za "szeryfów drogowych"Re: Policja bierze się za "szeryfów drogowych"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policja bierze się za "szeryfów drogowych"
    Date: Mon, 24 Aug 2015 12:00:29 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 95
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <55d427e3$0$4785$65785112@news.neostrada.pl>
    <mr1dr5$car$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <c...@m...org>
    <55d70fff$0$4787$65785112@news.neostrada.pl> <gcx6zzsp5y8c$.dlg@myjk.org>
    <55d72191$0$4778$65785112@news.neostrada.pl>
    <19k443vg1k18h$.dlg@myjk.org>
    <55d728d6$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <55d75817$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <55d783be$0$8382$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <55db0167$0$4776$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1440417629 30644 79.173.35.225 (24 Aug 2015 12:00:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Aug 2015 12:00:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567728
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >>>>> 3) ... albo nawet pogorszysz, bo prawdopodobnie wieksza
    >>>>> przepustowosc
    >>>>> jest, jak jada jednym pasem, niz jak ruszaja na zamek.
    >>>>No własnie nie...
    >>> No ... wyobraz sobie:
    >>> Jest zwezenie, ale za zwezeniem swoboda ruchu, utrudnieniem jest
    >>> samo
    >>> zwezenie.
    >>> Mamy piekny zamek, oba pasy zajete az po zwezke, kierowcy sie
    >>> kulturalnie wpuszczaja po jednym, generalnie wszystko jedzie ...
    >>> tym
    >>> niemniej jakies tam drobne problemy wystapia.
    >>> A to ktos sie odnajdzie posrodku tira i bedzie musial zwolnic, zeby
    >>> za
    >>> niego wjechac, nastepny za tirem zwolni aby wpuscic, potem bedzie
    >>> sie
    >>> rozpedzal.
    >>> Ogolnie zreszta wszyscy jada wolniej i musza sie rozpedzic na tej
    >>> zwezce.
    >>
    >>W przeciwienstwie do jazdy jeden za drugim gdzie wszyscy jada pieknie
    >>utrzmujac niewielkie równe odstepy...
    >>ROTFL
    >
    > Ale co sie smiejesz - zazwyczaj tak wlasnie jest.
    >
    Nie, zazwyczaj co chwile ktos sie zagapi i zostawia odstep na 2-3
    samochody.

    >>Toz własnie zamek likwiduje mniejsze lub wieksze odstepu powstałe w
    >>wyniku
    >>róznych predkosci ruszania, zagapienia sie ale tez naturalnego
    >>zmniejszania
    >
    > Jak mowa o ruszaniu, to raczej inny przypadek.
    > Sugeruje, ze przyczyna jest inna - na zwyklym zwezeniu nie ma powodu
    > sie zatrzymywac.
    >
    Z tym to juz bywa bardzo róznie.
    Nawet jak nie trzeba sie zatrzymac to czesto nastepuje duze zmniejszenie
    predkosci.

    > Kolejny przypadek opisywalem - moje auto nie jedzie tak wolno jak
    > korek na dwoch pasach.
    > Wiec trzeba sprzeglo palic, albo przystawac.
    > A na jednym pasie predkosc bylaby dobra ...
    >
    Przesadzasz. Jezeli korek jedzie az tak wolno to nic sie nie stanie
    sprzegłu jak raz na jakis czas je wcisniesz i puscusz na jedynce bez
    dodawania gazu.

    >>odstepów poprzez wpuszczanie innych aut.
    >>Moim zdaniem przepustowosc moze byc w najgorszym razie identyczna a
    >>czesciej bedzie jednak wieksza w przypadku zamka.
    >
    > No, jak sie zaczna przepychanki na zwezce, kopanie w drzwi itp, to na
    > pewno :-)
    >
    Oczywiście - kazde dobre rozwiazanie mozna zepsuc nieprawidłowa obsługa.
    Ale co do zasady zamek powinien własnie przeciwdziałac takim zachowaniom,
    bo dosc jasno okresla kto ma teraz jechac.

    >>Oczywiście sytuacja miałaby sie inaczej gdyby ten jeden pas jechał z
    >>równa
    >>predkoscia np. 50km/h ale przewaznie jest jednak tak, ze pełznie z
    >>róznych
    >>powowód okołozwezeniowych.
    >
    > Im mniejsza predkosc tym latwiej zachowac maly odstep.
    >
    Co nie zmienia faktu, ze i tak czesto mamy do czynienia ze spiochami.
    Albo ogladaczami.

    >>> Czy to aby na pewno bedzie rownie szybkie jak przejazd jednego pasa
    >>> pojazdow, z predkoscia powiedzmy 60 km/h ?
    >>> A tu kazde 0.1s sie liczy.
    >>j.w.
    >
    > ale 0.1s roznicy golym okiem nie widac.
    >
    >>Ale ze tak powiem: no własnie! Jazda na zamek powoduje zmniejszenie
    >>agresji
    >>na drodze, bo nie ma miejsca na takie zachowania bo na abu pasach
    >>ruch
    >
    > Nie mowie nie, ale nie o tym dyskusja.
    >
    >>porusza sie w miare równo i nie ma miejsca na jakies onijania bokiem.
    >
    > No, na autostradzie sa jeszcze pasy awaryjne :-)
    >
    Ale to juz zachowanie niezgodne z prawem...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: