-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Policja bierze się za "szeryfów drogowych"
Date: Mon, 24 Aug 2015 12:00:29 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 95
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <55d427e3$0$4785$65785112@news.neostrada.pl>
<mr1dr5$car$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <c...@m...org>
<55d70fff$0$4787$65785112@news.neostrada.pl> <gcx6zzsp5y8c$.dlg@myjk.org>
<55d72191$0$4778$65785112@news.neostrada.pl>
<19k443vg1k18h$.dlg@myjk.org>
<55d728d6$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<55d75817$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<55d783be$0$8382$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<55db0167$0$4776$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1440417629 30644 79.173.35.225 (24 Aug 2015 12:00:29
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Aug 2015 12:00:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567728
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
>>>>> 3) ... albo nawet pogorszysz, bo prawdopodobnie wieksza
>>>>> przepustowosc
>>>>> jest, jak jada jednym pasem, niz jak ruszaja na zamek.
>>>>No własnie nie...
>>> No ... wyobraz sobie:
>>> Jest zwezenie, ale za zwezeniem swoboda ruchu, utrudnieniem jest
>>> samo
>>> zwezenie.
>>> Mamy piekny zamek, oba pasy zajete az po zwezke, kierowcy sie
>>> kulturalnie wpuszczaja po jednym, generalnie wszystko jedzie ...
>>> tym
>>> niemniej jakies tam drobne problemy wystapia.
>>> A to ktos sie odnajdzie posrodku tira i bedzie musial zwolnic, zeby
>>> za
>>> niego wjechac, nastepny za tirem zwolni aby wpuscic, potem bedzie
>>> sie
>>> rozpedzal.
>>> Ogolnie zreszta wszyscy jada wolniej i musza sie rozpedzic na tej
>>> zwezce.
>>
>>W przeciwienstwie do jazdy jeden za drugim gdzie wszyscy jada pieknie
>>utrzmujac niewielkie równe odstepy...
>>ROTFL
>
> Ale co sie smiejesz - zazwyczaj tak wlasnie jest.
>
Nie, zazwyczaj co chwile ktos sie zagapi i zostawia odstep na 2-3
samochody.
>>Toz własnie zamek likwiduje mniejsze lub wieksze odstepu powstałe w
>>wyniku
>>róznych predkosci ruszania, zagapienia sie ale tez naturalnego
>>zmniejszania
>
> Jak mowa o ruszaniu, to raczej inny przypadek.
> Sugeruje, ze przyczyna jest inna - na zwyklym zwezeniu nie ma powodu
> sie zatrzymywac.
>
Z tym to juz bywa bardzo róznie.
Nawet jak nie trzeba sie zatrzymac to czesto nastepuje duze zmniejszenie
predkosci.
> Kolejny przypadek opisywalem - moje auto nie jedzie tak wolno jak
> korek na dwoch pasach.
> Wiec trzeba sprzeglo palic, albo przystawac.
> A na jednym pasie predkosc bylaby dobra ...
>
Przesadzasz. Jezeli korek jedzie az tak wolno to nic sie nie stanie
sprzegłu jak raz na jakis czas je wcisniesz i puscusz na jedynce bez
dodawania gazu.
>>odstepów poprzez wpuszczanie innych aut.
>>Moim zdaniem przepustowosc moze byc w najgorszym razie identyczna a
>>czesciej bedzie jednak wieksza w przypadku zamka.
>
> No, jak sie zaczna przepychanki na zwezce, kopanie w drzwi itp, to na
> pewno :-)
>
Oczywiście - kazde dobre rozwiazanie mozna zepsuc nieprawidłowa obsługa.
Ale co do zasady zamek powinien własnie przeciwdziałac takim zachowaniom,
bo dosc jasno okresla kto ma teraz jechac.
>>Oczywiście sytuacja miałaby sie inaczej gdyby ten jeden pas jechał z
>>równa
>>predkoscia np. 50km/h ale przewaznie jest jednak tak, ze pełznie z
>>róznych
>>powowód okołozwezeniowych.
>
> Im mniejsza predkosc tym latwiej zachowac maly odstep.
>
Co nie zmienia faktu, ze i tak czesto mamy do czynienia ze spiochami.
Albo ogladaczami.
>>> Czy to aby na pewno bedzie rownie szybkie jak przejazd jednego pasa
>>> pojazdow, z predkoscia powiedzmy 60 km/h ?
>>> A tu kazde 0.1s sie liczy.
>>j.w.
>
> ale 0.1s roznicy golym okiem nie widac.
>
>>Ale ze tak powiem: no własnie! Jazda na zamek powoduje zmniejszenie
>>agresji
>>na drodze, bo nie ma miejsca na takie zachowania bo na abu pasach
>>ruch
>
> Nie mowie nie, ale nie o tym dyskusja.
>
>>porusza sie w miare równo i nie ma miejsca na jakies onijania bokiem.
>
> No, na autostradzie sa jeszcze pasy awaryjne :-)
>
Ale to juz zachowanie niezgodne z prawem...
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.15 14:21 J.F.
- 24.08.15 15:00 Budzik
- 24.08.15 15:15 J.F.
- 24.08.15 17:00 Budzik
- 24.08.15 17:10 J.F.
- 24.08.15 20:45 Budzik
- 24.08.15 22:22 J.F.
- 25.08.15 00:00 Budzik
- 25.08.15 22:28 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-08 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-11-08 zbrojone wężyki hamulcowe