  • Data: 2015-08-24 14:00:29
    Temat: Re: Policja bierze się za "szeryfów drogowych"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale co sie smiejesz - zazwyczaj tak wlasnie jest.

    Nie, zazwyczaj co chwile ktos sie zagapi i zostawia odstep na 2-3
    samochody.

    > Jak mowa o ruszaniu, to raczej inny przypadek.
    > Sugeruje, ze przyczyna jest inna - na zwyklym zwezeniu nie ma powodu
    > sie zatrzymywac.

    Z tym to juz bywa bardzo róznie.
    Nawet jak nie trzeba sie zatrzymac to czesto nastepuje duze zmniejszenie
    predkosci.

    > Kolejny przypadek opisywalem - moje auto nie jedzie tak wolno jak
    > korek na dwoch pasach.
    > Wiec trzeba sprzeglo palic, albo przystawac.
    > A na jednym pasie predkosc bylaby dobra ...

    Przesadzasz. Jezeli korek jedzie az tak wolno to nic sie nie stanie
    sprzegłu jak raz na jakis czas je wcisniesz i puscusz na jedynce bez
    dodawania gazu.

    > No, jak sie zaczna przepychanki na zwezce, kopanie w drzwi itp, to na
    > pewno :-)

    Oczywiście - kazde dobre rozwiazanie mozna zepsuc nieprawidłowa obsługa.
    Ale co do zasady zamek powinien własnie przeciwdziałac takim zachowaniom,
    bo dosc jasno okresla kto ma teraz jechac.

    > Im mniejsza predkosc tym latwiej zachowac maly odstep.

    Co nie zmienia faktu, ze i tak czesto mamy do czynienia ze spiochami.
    Albo ogladaczami.

    > ale 0.1s roznicy golym okiem nie widac.

    > Nie mowie nie, ale nie o tym dyskusja.

    > No, na autostradzie sa jeszcze pasy awaryjne :-)

    Ale to juz zachowanie niezgodne z prawem...