  • Data: 2015-08-24 14:21:52
    Temat: Re: Policja bierze się za "szeryfów drogowych"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA5008E57BF44Fbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > Ale co sie smiejesz - zazwyczaj tak wlasnie jest.
    >Nie, zazwyczaj co chwile ktos sie zagapi i zostawia odstep na 2-3
    >samochody.

    Jesli to nie jest bezposrednio przed zwezka, to nieistotne.

    >Z tym to juz bywa bardzo róznie.
    >Nawet jak nie trzeba sie zatrzymac to czesto nastepuje duze
    >zmniejszenie
    >predkosci.

    a za tym zmniejszeniem korek sie robi, z czego mozna by wnioskowac, ze
    im wolniej jada, tym mniejsza przepustowosc :-)
    No dobra, to nie calkiem tak, pasow tez ubylo.

    >Przesadzasz.

    Nic a nic. Fakt, ze warunki dosc specyficzne, ale znow nie takie
    nietypowe - przejazd na druga jezdnie przez srodek drogi.

    >Jezeli korek jedzie az tak wolno to nic sie nie stanie
    >sprzegłu jak raz na jakis czas je wcisniesz i puscusz na jedynce bez
    >dodawania gazu.

    Praktycznie co chwila tak by trzeba.

    J.