  • Data: 2015-08-24 20:45:53
    Temat: Re: Policja bierze się za "szeryfów drogowych"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ty sie tak nie ciesz, bo to potrafi duze pieniadze kosztowac.
    > Kolege wlasnie uszczesliwili wyrokiem: dwumasa, choc on akurat w
    > korkach nie stal.

    Tak to juz jest ze czasami trzeba wymienic.
    Tak czy siak - jak nie kopiesz to wytrzyma sporo.

    Ja jak kupiłem jakis czas temu auto to mechanik mówił ze sprzegło jest
    kiepskie i warto wymienic. I rzeczywiście - po 100.000 rzeczywiście padło
    :)))

    Ale na dwumasach sie nie znam. Mam teraz pierwsze takie auto - na razie
    przejechane tylko ok 40.000 wiec trudno powiedziec (przebieg niby 160, ale
    kto to wie :)

    Tak czy siak mam wrazenie, ze myslenie o naddatkowym wciskaniu sprzegła to
    lekka przesada :)