-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!feed.usenet.farm!feeder3.usenet.farm!eternal-september.or
g!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
Date: Mon, 17 Jul 2017 19:08:14 +0100
Organization: vw watercooled
Lines: 35
Message-ID: <X...@l...net>
References: <okg2e9$j4h$1@dont-email.me> <okga26$nrc$1@mx1.internetia.pl>
<X...@l...net> <okghgj$55t$3@dont-email.me>
<X...@l...net> <okh8tf$3rt$1@dont-email.me>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="1ef0d3e5b85d7e76980f798791d5fbfc"; logging-data="3888";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19my2vAXnqpytAVf+sbgG0Je5IHemQnaJ8="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Cancel-Lock: sha1:iB7Rh1kJKpYtUNwG60ZA1ZZ84nE=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610573
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:
> Tłoczek? Tłoczek świecił jak goły tyłek! Zero korozji.
No to dlaczego cieżko wchodził? Czary? Próbowałeś bez uszczelek?
Na goły metal wkręcić ręką? Może otwór się skrzywił.
> Czy jest gdzies w sieci jakiś rysunek poglądowy jak to działa
> taki zacisk połączony z ręcznym? Bo to jakaś magia czarna,
> engineering from hell :-)
Pewnie jest :)
Jak się popatrzy na to przez dzień na stole to się zrozumie ;)
Ślimak zawsze wypycha tłoczek. Tłoczek nigdy nie cofa się na gwincie za
sprawą sprzęgła. Jak się samowyreguluje i dotknie do oporu to
zaciągając ręczny kulki (jak z łożyska) jadą w górę bieżni i rozpychają
ręczny. Oczywiście płyn też go może docisnąć do oporu.
Tu jest filmik jak naprawiałem ten mechanizm w Passacie B4
ale taki sam jest w B5 i B5.5
https://www.youtube.com/watch?v=xvMuV7zBJUE
https://www.youtube.com/watch?v=hC-w1DD5CqU
--
Piter
http://piterpro.private.pl/xnews/
Następne wpisy z tego wątku
- 17.07.17 20:13 PiteR
- 17.07.17 20:21 yabba
- 17.07.17 21:50 Pszemol
- 17.07.17 21:50 Pszemol
- 17.07.17 21:50 Pszemol
- 17.07.17 21:58 Pszemol
- 17.07.17 23:15 PiteR
- 17.07.17 23:20 Pszemol
- 17.07.17 23:43 yabba
- 17.07.17 23:53 Pszemol
- 18.07.17 01:10 Tomasz Pyra
- 18.07.17 01:13 re
- 18.07.17 02:59 Pszemol
- 18.07.17 10:10 yabba
- 18.07.17 18:34 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=