  • 11. Data: 2010-01-22 13:51:07
    Temat: Re: Polecam album...
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    cichybartko wrote:

    > Co nie zmienia faktu że doba nadal ma 24h ;).

    Ale masz różnorodność :) I wiele zainteresowań: blondynki, brunetki,
    rude, szatynki.

    wer

  • 12. Data: 2010-01-22 19:53:20
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    Jakub Jewuła wrote:
    > Nie - po prostu fotografia w sensie robienia zdjec coraz
    > mniej mnie interesuje wogole, a noszenie sprzetu w szczegole ;)
    > Dla przyjemnosci zostawie sobie jeden - dwa tematy w sam raz na cyfre.

    Czekaj, czekaj...
    Od jakiegoś już czasu zachwycasz się cyfrą, w wątku "Jaki średni"
    pozbywasz się średniego formatu, a tutaj znów takie "wyznania"...

    W związku z powyższym mam pytanie:
    Kiedyś chwaliłeś się, że masz "TETENAL COLORTEC FIMLAB" - dobrze kojarzę? :)
    Jeśli i on by się u Ciebie miał kurzyć i w związku z "analogowymi
    wyprzedażami" chciałbyś go gdzieś upchnąć - jako pierwszy zgłaszam się
    na ochotnika, aby się tym sprzętem godnie zaopiekować... :-)
    Jaka cena? ;-)

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 13. Data: 2010-01-22 20:46:36
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > wyprzedażami" chciałbyś go gdzieś upchnąć - jako pierwszy zgłaszam się na
    > ochotnika, aby się tym sprzętem godnie zaopiekować... :-)

    Sprzedany dosc dawno...

  • 14. Data: 2010-01-23 00:59:20
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 22 of Jan 2010 12:55, cichybartko wrote:

    > Jedna kobieta jest czasochłonna, w liczbie mnogiej wykluczają wszelkie
    > inne hobby ;). Więc robisz się monotematyczny ;).

    Dopiero kiedy żona myśli, że jesteś u kochanki,
    a kochanka że u żony, możesz spokojnie zajmować się
    swoim hobby.

    --
    nb