-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news1.as3257.net!nx02.iad01.newshosting.com
!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
2.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 12 Aug 2013 17:05:46 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
Thunderbird/17.0.8
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
References: <ku02bd$rv1$1@news.task.gda.pl> <0...@b...poznan.pl>
<ku06lc$8nb$1@news.task.gda.pl> <0...@b...poznan.pl>
<1t4mnj67nauma$.dlg@myjk.org> <0...@b...poznan.pl>
<ku2gnk$prc$1@node1.news.atman.pl> <0...@b...poznan.pl>
<520529e9$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<520544c9$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<52068463$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl> <kuaac6$g1a$1@node2.news.atman.pl>
<1...@b...poznan.pl>
In-Reply-To: <1...@b...poznan.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 165
Message-ID: <5208f9cb$0$1461$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1376319947 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1461 31.11.235.52:50085
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2501069
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-08-12 15:47, Budzik pisze:
> Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>
>>> Z całym szacunkiem - nie chcesz, nie dyskutuj.
>>> Ale kłamstwo zarzucaj zonce przy niedzielnym obiedzie.
>>
>> Robisz się nerwowy, niegrzeczny - najwyraźniej brakuje ci
>> argumentów. Ja znam życie i wiem jakie brednie ludzie opowiadają
>> nie tylko w necie, ale IRL. Jedni robią pewne rzeczy nieświadomie,
>> inni celowo. Ludzie bronią się na różne metody i stąd mam duży
>> dystans do takich opowieści jak twoje.
>>
> Zarzucasz mi kłamstwo, wiec reaguję. Nie wiem czy niegrzecznie.
Cóż, nie zarzucałem Ci kłamstwa, a reagujesz tak jak napisałem.
A skoro nie wiesz czy grzecznie, to najwyraźniej brakuje ci jednak
wychowania, co potwierdzasz następnym zdaniem. Może się trochę
lepiej postaraj...
(...)
> nie interesuje mnie co ludzie opowiadają.
Szkoda, dużo się z tego można dowiedzieć. A jak ciebie to nie
interesuje, to po co w ogóle siedzisz na grupie? :)
> Odnosisz sie do mojej wypowiedzi to ją oceniaj.
No i tak czynię - w zasadzie jak każdą inną.
> Twierdzisz, ze znoku nie zauważylem. Byłoby to możliwe.
Nie, to Ty tak twierdzisz.
> Ale nie uważasz, ze to, ze potem nadal stał po lewej stronie jednak
> uprawdopodobnia moją opowieśc?
Ciężko stwierdzić. Brak znaku to po ilu miesiącach i komu
zgłaszałeś?
> No chyba, ze sugerujesz, ze wszystko zmyśliłem od a do z.
Ludzie różnie rzeczy opowiadają, a ja jestem sceptyczny do
ich wersji, szczególnie opisywanych w necie :>
Dodatkowo śmiem twierdzić, że w normalnych warunkach znak
terenu zabudowane widać wystarczająco dobrze z każdej strony
drogi, a przeoczyć można każdy znak, co się ludziom zwyczajnie
zdarza.
>> No i znowu mamy próby obrony - nie, nie ma czegoś takiego, co
>> podpowiada ci twój "zdrowy rozsądek". Teren zabudowany sięga
>> od znaku do znaku. W sumie to powinno być oczywiste. Idąc tropem
>> twoich wniosków, to każdy mógłby sobie dowolnie przyjmować
>> definicję środka terenu zabudowanego oraz prędkości dopuszczalnej
>> w dowolnie określonym odcinku przed końcem terenu zabudowanego.
>>
> Zgadza sie. Ale tylko po warunkiem, ze interesuje nas bezmyslne szukanie
> każdego złamania przepisów a nie dbanie o bepzieczenstwo.
Dorabiasz ideologię i tyle. Nikt nie szuka (w szczególności bezmyślnie)
każdego złamania przepisów, a o bezpieczeństwo się dba. Tak
naprawdę monitorowane są tylko niektóre 'grubsze' wykroczenia
(szkoda, że tak rzadko), a na resztę można się złapać przy okazji.
Ludzie jeżdżący normalnie jakoś nie dostają kompletu punktów
w tydzień czasu. Owszem, są tam jakieś marginalne sprawy z
funkcjonariuszami łamiącymi przepisy, ale nie należy tego traktować
jako reguły i uogólniać na resztę populacji. Nie dalej jak wczoraj
kolega dostał pouczanie za brak świateł, a nie mandat. No, ale on
nie pyskował i nie traktował funkcjonariuszy jak niektórzy tutaj
opisują :>
>>>> Masz się stosować do
>>>> znaków i tyle. Przyśpieszysz sobie po odwołaniu ograniczenia.
>>>> Robisz to wcześniej - Twój wybór, Twoje ryzyko.
>>>>
>>> Potwierdzasz tylko, ze nie chodzi o bezpieczenstwo a tylko o
>>> bezmyslnośc.
>>
>> Nie próbuj mi wmawiać rzeczy, których nie twierdziłem.
>>
> Moim zdaniem twierdzisz dokładnie to.
Twoja retoryka jest zabawna, ale niczego merytorycznego nie wnosi.
PoRD to nie jest zbiór wskazówek, które można w zależności od humoru
wybiórczo akceptować, czy też nie.
>>> Innymi słowy - jak wszyscy kierowcy zaczną jezdzic w 100% zgodnie zp
>>> rzepsiami to kierowcy zaczna byc karani za kazde, minimalne
>>> najechanie na linie ciągłą. W koncu dlaczego nie - linii ciągłej
>>> przejezdzac nie wolno, chocby na 5 cm. A ze to bez sensu? Kogo to
>>> interesuje...
>>
>> Definicja jazdy w 100% zgodnej z przepisami jest dość zabawna,
>> ponieważ niemożliwa do zrealizowania, natomiast jazda zgodna z
>> przepisami interesuje w zasadzie znakomitą większość, ponieważ
>> pozwala uniknąć wypadków itd. To Twoje przejechanie o 5 cm
>> ciągłej może się spotkać tak jak niedaleko moich teściów
>> - jeden ściął zakręt, drugiego wyniosło, spotkali się czołowo.
>>
> No widzisz. A jednak praktycznie nei jest to ścigane.
> Dlaczego?
Jest ścigane, ale nikt nie będzie za to mandatów wystawiał, jak
człowiek to zrobi przypadkiem, czy jakoś tak wyjdzie. Co innego,
jak to się dzieje w komplecie z zachowaniem kierowcy - agresywna
jazda, wyprzedzanie na zakazie, skrzyżowaniu, pasach itd.
Przykład który ci podałem nie ma świadczyć o ściganiu za 5cm,
a o tym, że jednak może niektórych interesować, gdzie twierdziłeś,
że to bez sensu i nikogo to nie interesuje. I jeszcze jedno - w
przypadku kwalifikacji winy/udziału będzie to już brane pod
uwagę.
> Ale skoro kazdego złamania nie da sie złapać to może policja powinna
> działac w miejscach gdzie jest naprawde niebezpiecznie a nie tam gdzie jest
> najwieksze prawdopodobienstwo złapania?
Powinna i najczęściej tak jest.
> No chyba, ze ty uważasz, ze najniebezpieczniej jest tam, gdzie jest
> najwiecej "złamań".
Daruj sobie taką retorykę. Niemniej faktem jest, że "tam gdzie jest
najwięcej złamań" ma zadziwiającą korelację z niebezpieczeństwem.
>> Pewnie się niczego nie bali - dokonywali pomiaru prędkości
>> w terenie zabudowanym. Nieistotne jest, że nie widziałeś
>> pieszych, że od znaku miałeś 20 metrów (jak twierdzisz).
>> Może tam jest uczęszczana ścieżka o której nie wiesz?
>>
> Oczywiście. I przedszkole.
Może i przedszkole w przyszłości, może jeże biegały itd.
O wielu rzeczach zwyczajnie nie wiesz, a ograniczenie na zabudowanym
itd. nie biorą się z przypadku. Policja też nie będzie kwalifikować,
czy jechałeś na zabudowanym 25km/h szybciej niż ograniczenie "myśląco",
czy "bezmyślnie". Znaczy czasem można takich spotkać, ale oni
tak naprawdę też mają ręce związane. Nie oni decydują o
ograniczeniach.
>>> To co piszesz to jest zgodne z prawem ale nie koniecznie zgodne ze
>>> zdrowym rozsadkiem.
>>
>> Jak widać mój "zdrowy rozsądek" ma się lepiej niż Twój. Pewnie dlatego
>> mnie nigdy nie ustrzelili w takich warunkach :) Swoja drogą bardzo
>> się przydaje dobra nawigacja, która podaje prędkości na danym
>> odcinku drogi, granice terenu zabudowanego itd. Nie wierzę, że
>> z tego nie korzystasz :>
>
> Obecnie korzystam. Po sytuacji ze złapaniem przy znaku terenu obiecałem
> sobie ówniez CB ale zrealizowałem sporo czasu później.
A co by CB na to pomogło? Ono rejestruje znaki, czy jak? :P
> Wtedy jeszcze nie korzystałem myslać, ze jezdzac w miare zgodnie nic złego
> ze strony policji mnie nie spotka.
Aha, później zmieniłeś zadanie, LOL. To ja jakoś jeżdżę w miarę zgodnie
i nic złego ze strony policji mnie nie spotkało - ba, nawet milicji :)
Bez CB, bez antyradaru, bez nawigacji. Mina patrolu jak mu się macha
- bezcenna :)
Następne wpisy z tego wątku
- 12.08.13 17:15 Artur Maśląg
- 12.08.13 17:22 Liwiusz
- 12.08.13 17:30 Artur Maśląg
- 12.08.13 20:17 anacron
- 12.08.13 20:26 Artur Maśląg
- 12.08.13 21:00 Budzik
- 12.08.13 21:00 Budzik
- 12.08.13 21:00 Budzik
- 12.08.13 21:00 Budzik
- 12.08.13 21:45 Artur Maśląg
- 13.08.13 00:53 Budzik
- 13.08.13 02:09 Rafał \"SP\" Gil
- 13.08.13 07:57 Myjk
- 13.08.13 08:41 Artur Maśląg
- 13.08.13 10:21 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=