  • Data: 2013-08-12 21:45:34
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-12 21:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    (...)

    > No widzisz. Albo ty masz szczescie albo ja mam pecha

    Szczęście trzeba wspomagać, tak samo z siebie to się rzadko kiedy
    cokolwiek dzieje.

    > albo ja jezdze wiecej.

    Tak szczerze to wątpię i do tego stwierdzę, że to średni argument.
    Znaczy możliwe, że akurat teraz jeździsz więcej ode mnie, ale
    ja nie piszę tylko na podstawie swoich doświadczeń, a również
    doświadczeń ludzi, którzy jeżdżą mało, dużo, dostają mandaty
    i nie. Jedni jeżdżą dużo i mandatów w zasadzie nie mają (uczciwie),
    a są tacy, co to parę kilometrów mają do pracy i wielce zdziwieni,
    że ich policja zatrzymała za normalną, codzienną jazdę - taka
    zwyczajna, wyprzedzanie +40 na zabudowanym, ciągłej itd.

    > Zreszta jestem sceptyczny do takich opowiadań... ;-P

    Masz prawo. Przez ponad 30 lat spotkałem niewielu złych
    policjantów (w łapę nie daję z zasady). Tak naprawdę to jednego,
    złośliwego, chamskiego i bardzo głodnego - w DC, w 1994 roku.
    4 grudnia, w padającym deszczu ze śniegiem, o godzinie 18
    stwierdził, że numery sobie przebiłem w samochodzie. Jako że
    nie byłem sam, to bardzo mnie chciał zaprosić do radiowozu
    oddalonego ~50 metrów od miejsca zatrzymanie (pod Muzeum
    Narodowym), bym zobaczył jak numery powinny wyglądać :>
    Podziękowałem z uśmiechem na twarzy, twierdząc że ja i tak
    tego nie odróżnię, a w takich warunkach to średnio jestem
    zainteresowany bieganiem w celach edukacyjnych. Cóż, dochodzenie
    trwało z rok, nawet odzyskałem DR z komendy (a co, brak podstaw)
    i ogólnie pozytywne doswiadczenia z ludźmi, choć uzasadnienie
    umorzenia śledztwa mnie zaskoczyło ;)