  • Data: 2013-08-12 21:00:48
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A jaka to policja? Ja takiej nie znam.

    > Skoro jechałeś zamyślony to nie znałeś przyczyny przeoczenia znaku
    > i dorobiłeś sobie do tego teorię. Za takie gapowe się najczęściej
    > płaci.

    Mam wrażenie, ze raczej ty dorabiasz teorię.
    Zamyslony to nie znaczy ze miałem oczy zamknięte.
    Poza tym, tak jak napisałem, zweryfikowałem to, jadac tamtedy drugi raz.

    > Powyższe nie ma nic wspólne z jazdą zgodną z przepisami - najwyżej z
    > próbą wyłgania się od konsekwencji z przyczyn proceduralnych...

    Nieprawda. Jakbym wtedy tak postąpił, to madatu bym nie dostał.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami