  • Data: 2015-04-08 22:43:11
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2015 o 22:19 Tom N <5...@2...221918.invalid> pisze:

    Napisałem:
    "W PL nawet w zapadłej dziurze w której stoi kilkadziesiąt chałup są stare
    CPNy (często czynne 24h) w których od biedy można awaryjnie tankować."

    Skomentowałeś:

    Napisałem:
    "Tutaj to już stajesz się śmieszny - wg Ciebie to, że
    "24h tesco przechodzi na 18h" oznacza automatycznie, że "I nie jest prawdą
    jakoby wiejskie stacje były czynne 24h"
    Żelazna logika."

    Skomentowałeś:
    > Ja pisze o jednej, a troll od razu przenosi to na nieokreśloną liczbę
    > stacji... No dobrze: specjalnie dla trola -- I nie jest prawdą jakoby
    > *wszystkie* wiejskie stacje były czynne 24h.

    Ale gdy ja napisałem:
    "Nigdy by mi nie przyszło do głowy pisać, że na każdej autostradzie są
    stacje co 20km.
    Wątek był o S8 - czyli ekspresówce z której można swobodnie zjechać - to
    jest zupełnie inna sytuacja."

    To już sprytnie pominąłeś i dalej piszesz swoje bajdurzenia.

    Co do wycieczek osobistych (co również ignorujesz) - Ty pierwszy nazwałeś
    mnie kłamcą i trollem i konsekwentnie w dalszym ciągu to robisz.

    TG