  • Data: 2015-04-08 23:00:47
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Jasne, że nie.
    > Ale są w na pewno kilka razy większej ilości miejsc, niż to się mieści
    > kapelusznikowi w głowie.

    Zapewne.
    Nie raz takich widuje i sie wkurzam, ze z jednej strony nie wyprzedzaja, z
    drugiej blokują.
    Ale równie czesto widuje takich, co to wyprzedzaja moim zdaniem bezmyslnie.

    > Dokładnie.
    > Ale problem nie w tym, co powyżej, tylko w tym że Ty przeliczasz to na
    > korzyści.
    > A dla mnie takie podejście to bzdura i megaszkodliwość.

    Wyprzedzanie bez korzysci z tego płynących to pol biedy - niech jedzie.
    Mnie przeszkadzaja tylko ci co wyprzedzaja bezmyslnie w kontekscie
    bezpieczenstwa na drodze.

    > Odwrotnie - to wleczenie się i fobie przed prędkością jako dowód na ich
    > brak.

    Na jedno wychodzi...