  • Data: 2015-04-09 18:06:53
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "W dniu .04.2015 o 10:58 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> pisze:

    > Wyjaśnij czy autostrada to droga i nastanie jasność.

    Autostrada to droga.

    > Mi wychodzi, że napisałeś że *mimo* iż *w promieniu* 20km trafia się
    > stacje,
    > nie należy na to liczyć (albo z tego korzystać).
    Coś chyba na opak zrozumiałeś, lub ja teraz nie rozumiem co masz na myśli.

    > Ale tego (ani żadnego innego uzasadnienia) już nie podałeś.
    Nie przeczytałeś wszystkich moich postów w tym wątku.
    Wyjaśniałem już ze 4 razy (zaraz Tom N napisze, ze jestem kłamcą i trollem
    bo wyjaśniałem tylko trzy razy, nie chce mi się jednak tego sprawdzać,
    niech sobie chłopak poużywa.)

    Napisałem, że wbrew opinii niektórych nie ma problemu z tankowaniem na
    nowej S8 bo w okolicy są dostępne stacje. Nie ma ich przy samej S8 - ale
    ta droga nie biegnie przez pustynie, w pobliżu są wioski, miasteczka,
    większe miasta w których można zatankować. Nieprawdą jest, że do końca S8
    nie ma gdzie zatankować.

    Komentowałem to zdanie:
    "Przejedź się na oparach S8 z Wrocka do skrzyżowania z E75 to zmienisz
    zdanie."

    Nie trzeba jechać "na oparach", kilka osób w tym wątku już potwierdziło,
    że są w pobliżu S8 stacje benzynowe.

    Ja to skomentowałem w ten sposób:
    "A co za problem zjechać 500-1000m z S8 celem zatankowania?"

    Drugie moje zdanie brzmiało:
    "Jeszcze nie trafiłem w PL na drogę, na której nie miał bym w promieniu
    20km możliwości zatankowania."

    To faktycznie źle napisałem - pisząc "drogę" absolutnie nie miałem na
    myśli autostrad.
    Wyprostowałem to w poście, który był odpowiedzią do J.F:
    "Autostrada do inna sprawa, lepiej mieć zawsze zapas w baku na te
    100-150km.

    Ale już w drugim poście po tym feralnym zdaniu napisałem:

    "Jakbyś miał nawigację z POI to byś zobaczył, że są tam stacje i w
    odległości 500m od głównej drogi.
    To nie autostrada, że trzeba jechać 50km do najbliższego zjazdu. Mieli
    czekać z otwarciem tej drogi aż pobudują wszystkie MOP'y i McDonaldy?"

    Rozumiem, że są osoby, które będą zaraz z mapą w reku mi udowadniać, że
    piszę same kłamstwa bo im z pomiarów wychodzi, że średnia odległość między
    stacjami paliw w PL wynosi 22,82km lub 33,638km.
    Jakie to ma znaczenie? - stacji PL jest dużo lub bardzo dużo. Nie ma
    żadnych problemów z tankowaniem. Można tankować w sobotę, niedzielę, w
    samo południe lub o trzeciej w nocy.

    TG