  • Data: 2018-07-10 20:52:26
    Temat: Re: Pokutny daje 30 GB na wakacje -- a tu taka cisza!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5b44b5d5$0$589$6...@n...neostrada.pl

    > Jakiś wirus, jakiś błąd którego po reinstalce już nie powinno być.

    Nie znam wirusowych powinności. ;)
    [zwykle nieumiejętne poznawanie pornostron daje dodatkowe transfery]

    > Ja stacjonarnym mam jeden dysk z trzema systemami, wszystko to na na 5 partycjach.
    W laptopie dwa dyski, jeden system, trzy
    > partycje, w tym jedna odzyskiwania. Pożeranie netu było na laptopie, który w tym
    czasie miał dwie partycje i jeden system - Win 7.
    > Ale główny powód że przeszedłem na laptopie na Win10 to wcale nie ta jego
    netożerność, 7ka była przeraźliwie wolna.

    U mnie jedynym powodem jest troska MF o bezpieczeństwo przekazu. ;)
    Niby WXP nie jest już wspierany, ale dla mnie nadal jest do wielu
    zastosowań całkiem ;) dobry. Do OE nawet lepszy niż nowsze...

    > Ale to Ty wysunąłeś jakąś teorię o zarzynaniu SSD...

    Nie snuję -- powtarzam to, co inni piszą.
    Pulpit straciłem -- to moje doświadczenie.
    SSD nie mam.

    > Choćby gry 3D.

    Jakie jeszcze? U mnie FF nie chce współpracować z NV po apdejcie.
    Z innymi przeglądarkami -- OK.

    > M$ nie ma nic do tego. To w gestii użytkownika leży to aby być kompatybilnym z
    poprawkami M$,. Tylko tyle i aż tyle.

    Rozumiem -- i szanuję Twe stanowisko.
    [M$ nie szanuje -- skoro poprawił apdejty]

    > Ale ja nie mam, ani nie miałem problemów. W sumie nie bardzo rozumiem klientów
    którzy kombinują np kupują sprzęt z procesorem AMD,
    > co oni w ten sposób chcą osiągnąć, przecie taki procesor jest gorszy od
    Intelowskiego odpowiednika..

    NV nie jest na GPU (czyli graficznym procesorze) AMD?

    Ja akurat mam W10 na i5 7 generacji jako CPU.
    W sierpniu ubr. miałem duży problem z grafiką NV po apdejtach.
    Nie zdołałem odzyskać systemu.

    WXP na core 2 duo, czy jakoś tak.
    Do tego mam kilka ;) nieużywanych (4, z czego 2 sprawne)
    desktopów -- 3 na Intelu i 1 na AMD.

    I kilka (nie wiem, ile -- bo jak to zliczyć) wirtualnych.

    W7S na atomie Intela.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,