  • Data: 2018-07-12 18:25:06
    Temat: Re: Pokutny daje 30 GB na wakacje -- a tu taka cisza!!!
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-12 o 12:02, Kris pisze:

    > Jeśli do jakiś przestępczych działań to nie mam dalszych pytań, mam tylko nadzieję
    ze stosowne służby w porę zareagują
    > Jeśli potrzebna Tobie anonimowa karta do zwykłego używania bo masz jakieś
    obawy(inwigilacja, kury jaka nieść przestana itp.) to takie choroby podobno da się
    leczyć.

    Do zwykłego używania. Taki kraj że boję się otwarcie korzystać z
    postanowień konstytucji która gwarantuje wolność słowa.Jak jest, wszyscy
    wiemy. Tak że zdecydowanie wolałbym się wypowiadać anonimowo.