  • Data: 2018-07-12 18:27:48
    Temat: Re: Pokutny daje 30 GB na wakacje -- a tu taka cisza!!!
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5b44b5d5$0$589$6...@n...neostrada.pl

    > Nie znam wirusowych powinności. ;)
    > [zwykle nieumiejętne poznawanie pornostron daje dodatkowe transfery]

    Przez kilkanaście lat użytkowanie jeden jedyny raz wirus zniszczył mi
    Windows. Było to w czasach gdy jeszcze zabawiałem się w piractwo.
    Zainstalowałem kraka do gry Astroraid, po restarcie na monitorze
    pozostał czarny ekran.

    > U mnie jedynym powodem jest troska MF o bezpieczeństwo przekazu. ;)
    > Niby WXP nie jest już wspierany, ale dla mnie nadal jest do wielu
    > zastosowań całkiem ;) dobry. Do OE nawet lepszy niż nowsze...

    Też mi ciężko się z nim rozstawać. Nawet gdy już kompletnie nie będzie
    nadawał się do obsługi netu, to pozostanie na dysku do gier.

    > Nie snuję -- powtarzam to, co inni piszą.
    > Pulpit straciłem -- to moje doświadczenie.
    > SSD nie mam.

    Ale skąd pewność że to za sprawą aktualizacji 10ki?

    I jeszcze jedno - do 10ki tak naprawdę nie trzeba dysku SSD, przyrost
    prędkości działania jest bardzo mizerny w stosunku do przyrostu dla 7ki,.

    > Jakie jeszcze? U mnie FF nie chce współpracować z NV po apdejcie.
    > Z innymi przeglądarkami -- OK.

    Bo to chodzi w automacie - przeglądarka to nie coś co może zmusić
    komputer do zmiany kart grafiki.
    Nie wiem co jeszcze poza grami, pewnie także programy typu AutoCAD, ale
    tego nie sprawdzałem.

    > Rozumiem -- i szanuję Twe stanowisko.
    > [M$ nie szanuje -- skoro poprawił apdejty]

    Ja też nie, nie sposób szanować czegoś/kogoś kto wolne oprogramowanie
    publicznie nazywa "rakiem". - To słowa mr B. Gatesa o systemie Linuks.

    > NV nie jest na GPU (czyli graficznym procesorze) AMD?
    >
    > Ja akurat mam W10 na i5 7 generacji jako CPU.
    > W sierpniu ubr. miałem duży problem z grafiką NV po apdejtach.
    > Nie zdołałem odzyskać systemu.
    >
    > WXP na core 2 duo, czy jakoś tak.
    > Do tego mam kilka ;) nieużywanych (4, z czego 2 sprawne)
    > desktopów -- 3 na Intelu i 1 na AMD.
    >
    > I kilka (nie wiem, ile -- bo jak to zliczyć) wirtualnych.
    >
    > W7S na atomie Intela.

    No pewnie że nie. Radeony są na AMD.

    No cóż, być może najnowsze stery NV nie współgrają z tymi poprawkami
    10ki...