    Subject: Re: Pokutny daje 30 GB na wakacje -- a tu taka cisza!!!
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <phe01c$qqr$1@node1.news.atman.pl>
    <5b3b55a2$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <phgq94$i6p$1@node1.news.atman.pl>
    <5b3cab13$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <phjj8q$aa2$1@node1.news.atman.pl>
    <5b3dfeef$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <phm0ki$qr1$1@node2.news.atman.pl>
    <5b3f32c8$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <phnqof$e5j$1@node2.news.atman.pl>
    <5b3fa27b$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <phofbs$11h$1@node2.news.atman.pl>
    <5b4077f7$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
    <phskf5$r5m$1@node2.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sun, 8 Jul 2018 15:22:50 +0200

    > "Trybun" 5b4077f7$0$675$6...@n...neostrada.pl

    > towarzyszu?

    Towarzyszko?

    > 10 zanotowała tak duże problemy, że ludzie cofnęli się do 7 i 8...
    >
    > http://next.gazeta.pl/next/7,151243,23623164,windows
    -7-znow-zyskuje-popularnosc-dziesiatka-nie-moze-poch
    walic.html

    >   Windows 7 znów zyskuje popularność. "Dziesiątka" nie może pochwalić
    > się wzrostem

    Niezła desperacja, wracać do 7ki! Ja już bym chyba wolał wrócić do 98ki.
    Przez dziadowską 7kę o mało nie zbankrutowałem. Przy każdym włączeniu
    pożerała mi kilkaset MB transferu. Franca potrafiła na swoje potrzeby
    pobrać i GB danych dziennie..

    > Jaki to sprzęt?

    Standardowy, oparty na prockach Intela i grafice Nvidii. Dyski HDD i SSD.

    > swojego kata?
    > [czy kaca?]

    Chodziło o lata.

    > Teraz ponoć jest dobrze:
    >
    >   https://antyweb.pl/windows-10-kwiecien-aktualizacja/
    > https://ithardware.pl/aktualnosci/april_update_jedna
    _z_najszybciej_instalowanych_latek_w_historii_window
    sa_10-6619.html

    > ale było makabrycznie źle z 1803...
    >
    >   https://pclab.pl/news77825.html
    >   W różnych miejscach, np. na Reddicie, czy w Microsoft Answers,
    > przybywa użytkowników skarżących
    >   się na to, że po zainstalowaniu najnowszej aktualizacji zbiorczej
    > ich systemy Windows 10 w ogóle
    >   nie chcą się uruchamiać. Po włączeniu komputera na ekranie widać
    > tylko czarny obraz. Wiadomo że
    >   problem nie dotyczy wszystkich użytkowników i na razie trudno
    > znaleźć wspólny mianownik przypadkó
    >   w jego występowania.
    >

    > https://ithardware.pl/aktualnosci/kolejne_problemy_z
    _latka_1803_do_windowsa_10_dotykaja_posiadaczy_avast
    a-6246.html

    > http://www.komputerswiat.pl/nowosci/programy/2018/21
    /masz-problemy-z-windows-10-april-2018-update-to-moz
    e-byc-wina-tego-antywirusa.aspx

    > https://www.instalki.pl/aktualnosci/software/31337-m
    icrosoft-windows-10-april-2018-update-ssd-intel.html
    >   Microsoft wstrzymuje aktualizację Windows 10 April 2018 Update.
    > Poszkodowani użytkownicy z konkretnymi dyskami
    >

    > https://www.radiozet.pl/Nauka-i-Technologia/Technolo
    gia/Aktualizacja-Windows-10-psuje-uzytkownikom-syste
    my
    >   Część osób, które zainstalowały kwietniową aktualizację systemu
    > Windows 10 nie może korzystać ze swoich
    >   komputerów - system nie jest w stanie uruchomić pulpitu. Naprawić to
    > można tylko używając ekstremalnych środków.

    Było dobrze i jest dobrze. Żadnych niedogodności związanych z
    aktualizacją 10tki nie zaobserwowałem.

    No, część, stąd i pytanie - co wy kombinujecie z tymi swoimi komputerami
    że macie problemy, może to za sprawą podkręcania procka albo grafiki?